Tuesday, February 23, 2010

You can trust people in Laos

Jeg må si jeg er ganske imponert over meg selv. Her vandrer jeg forbi den ene internettcafeen etter den andre, ser at det er superbillig og ALLIKEVEL så lar jeg være å gå inn.
Og jeg har også latt det veslevoksen-jeg-er-kulere-enn-andre-innlegget mitt være det første folk ser når de kommer inn hit veldig lenge. KULT.
Tenkte jeg skulle skrive et nytt et nå. For å beskrive mine opp- og nedturer de siste dagene. Var i Chiang Mai vett, sjekka inn på et litt finere hotell. DET VAR DRITLURT. For der var det bare familier og folk som skulle meditere, så jeg traff ikke en eneste person. SUKSESS! Neineinei, mer suksess hadde jeg da jeg møtte folk den SISTE dagen min der. NEINEINEI, mer suksess vare da jeg dro til en by jeg TRODDE lå nærmere grensa til Laos i håp om å dra rett derfra og vekk fra Thailand. TURNS OUT at Pai (byen hahahahahaha) ligger nærmere Myanmar og jeg var fullstendig på bærtur, for da måtte jeg jo tilbake til den byen jeg kom fra. Detta er det jeg kaller god, gammaldags research. Jejejeje, det gikk jo fint til slutt. Selv om jeg brukte tre dager på å reise. TRE, HELE DAGER. Inkludert var en natt på en random strand i Laos.
Båten vår ville ikke gå lenger/de ville lure penger ut av oss. Jejejeje, vi på båten blei jo veldig gode venner vaffal da. Og de alleraller fleste reiser samme rute her i Laos, så nå er jeg på hils/snakk med omtrent alle turistene i landet.
Har det veldigsuperbra de siste dagene assa. JEG ELSKER ALT. Oi, se her, ja. Miss Positive strikes again.

BTW: snakker om å elske... ELSKER at Band of Horses kommer til Oslo. Hadde elsket det pyttelitt mer om jeg var hjemme.
GAHHHHHH.

BTW2: Noen bloggere bor på fine hotell. Andre bor her.

5 comments:

Linnéa said...

band of horses ja... dit skal IKKE jeg. for da skal jeg til LONDON! er du i london da du kanskje? veit aldri hvor du er vettu. herregud, nå er fingra mine så kalde at jeg ikke kjenner at jeg skriver.

kay said...

finfint!

Nina said...

Å, dit skal jeg!

Savner deg Arma!

kristin said...

synes det var fint, jeg! hotellet altså. diggere å føle seg hjemme enn at man bor i et glasshus.

Anonymous said...

du får huske å tube(?) mens du er i laos daaa, men pass på at ingen tar passet ditt mens du holder på. du skulle reist rundt i asia i oktober og november istdenfor NÅ vettu, så hadde du vært i pai og chiang mai akkurat da jeg var der. teiting.