Friday, February 26, 2010

Glemte nesten malariatabletten

For et par timer siden landet flyet mitt og jeg på den internasjonale flyplassen i Hanoi, Vietnam. Mens jeg sjekker inn på hostellet møter jeg de tre skotske jentene jeg randomly delte rom med for noen dager siden i Vang Vieng, Laos. Ca tre sekunder senere mister jeg dem og nå er jeg her. I senga mi. Soaking up the culture in Vietnam ved å spise Oreo for så å plukke smulene av brystet.
Det er en grunn til at jeg blogger. JEG KOMMER MEG IKKE INN PÅ FACEBOOK. Okei, seriøst. HVORFOR? DET EKKE NO GØY.
Jeg har vært innom absolutt alle blogger man kan være innom, lest Laagendalsposten, lasta ned Misjonen...
HVA MER ER DET MAN KAN GJØRE?
Jeg savner facern. Slæsh trenger facern. Slæsh dør av å ikke være der.

5 comments:

Nori said...

Oreo. Mini oreo.

Linnéa said...

i vietnam har regjeringen sperret facebook. tipper du ikke blir så veeeldig lenge.

heidi said...

heeheh uten face du da :D også har jeg jo hm også! oho, ikke at jeg kjøpte så jævli my der da ;p

Marte said...

det er nå alle har sjansen til å tagge jævlige bilder av deg, uten din mulighet til å untagge. har forresten skrevet sykt mye kult og interessant på wallen din. tror jeg skal revurdere mine studiepalner i vietnam. halooo, facebook er jo det eneste livet jeg har. savner deg arma.

Ida Elevine said...

ja, jeg vet det ikke er hundreprosent sant innerst inne, kanskje, men jeg synes det høres litt deilig ut jeg.