Friday, February 12, 2010

VIP

Nå kjeder jeg meg kraftig. Ja, det er mulig. Bor på et superfint hostell som er så stille at jeg blir helt kvalm. Jeg er alene på rommet. Det er helt sykt. Det skjer ca...ALDRI. Jo, siden jeg kjeder meg så fælt kikka jeg på noen blogger jeg aldri ser på. Så kikka jeg på en de store. Da blei jeg litt glad. Jeg ble glad for at jeg er meg og jeg ble glad for vennene mine og familien min og alle de jeg møter. Jeg ble glad fordi jeg ikke bryr meg åssen jeg ser ut og jeg ble glad for at jeg ikke har en linse rettet mot meg hele tida (nå er det jo gjerne de menneskenes egen linse som er rettet mot dem selv).
Og når jeg tenker tilbake på den lille tiden jeg har hatt her i Thailand, så kan jeg med hånda på hjertet si at det er ikke massasjen jeg hadde her om dagen, eller tinga jeg kjøpte som får meg til å smile, men menneskene jeg har møtt, sett og opplevd ting med. TAKKGUD (noen av) de store bloggene gjør nytte for seg på den måten.

8 comments:

Amanda said...

Utrolig deilig innlegg.

kay said...

fantastisk!

Eirin said...

Der sa du det!

Mary Lou said...

<3

Jenny said...

Herlighet. Du er i Thailand, liksom. Jeg gleder meg til å reise rundt jeg også!

Nina said...

Ser ut som du hare greit fint altså! Fortjent :)

Savner deg! Gleder meg til strikke-kaffe-godteri-tid i Oslooo:)

NINA

Hanne said...

Du er deilig!

Anonymous said...

Well said! Har aldri lest bloggen din før, og snublet faktisk over den rett etter å ha lest bloggen til en annen person som allerede selger noe av det hun har kjøpt i Thailand videre til leserne sine. Ubrukt veske, kjøpt i Thailand. 1,500 kroner.

Kos deg videre! Kjempefin blogg!