Sunday, February 07, 2010

บล็อกของคุณ เผยแพร่ความคิด รูปภาพ และอื่นๆ อีกมากมายกับเพื่อนและคนทั่วโลก

Nå sitter jeg i Bangkok. Og ser på film om romvesener. Med fire gutter. Det er en grunn til at jeg blogger, for å sirre sånn.
Herregud. Thailand. Det var som å komme til en helt annen verden. En verden full av nudler, forurensning, markeder, tuk-tuks, baht og templer. Jeg er fortsatt i den fasen hvor alt er veldig nytt, rart, spennende, spesielt, slitsom og overveldende. Det hjelper sinnsykt at jeg er på en superålreit hostell hvor alle jeg møter er veldig åpne. Har faktisk ikke gått rundt alene i Bangkok enda! WOHO!

HAHAHA, her om dagen så jeg en fyr i sykelig FUNKY bukser (gule med masse store søttitallsblomster på) og jeg stirra og stirra på de. Da klarte jeg seff å snuble i noe, falle av fortauskanten snuble videre ut i gata. Det er IKKE noe du vil gjøre i Bangkok. Woohhh, that was close. Bank i bordet.

Jeg gidder ikke legge ut bilde(r) nå, for filmen er feeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrddddddddddddddiiiiiiiiig! (trodde aldri den skulle ta slutt) (særr, romvesener, skyting? WHY?)

3 comments:

Marte said...

jeg skjønner ikke hva den overskriften betyr. ha det fint i thailand. ikke bli brun. spis digg thai-mat. nam. drikk singha. bad der leonardo (dicaprio ja), bada i den fossen i the beach.

Marte said...

ps. jeg brukte google translate. skjønte det nå.

Guro0o said...

Avatar du har sett? :p