Friday, February 26, 2010

Vietnam sperrer Facebook

Dette er absolutt noe av det verste jeg har vært borti. Hvis jeg hadde vært en person som drev med "research" så hadde jeg ikke kommet hit. Men på en annen side - Vietnam har KUN turister som ikke gjør research. Kanke skjønne hvorfor folk skulle kommet hit om de hadde visst detta.

Så. Her sitter jeg da. På et rom med ni andre fremmede. Totalt uvitende om hva som skjer hjemme. Hvem er in a relationship? Hvem har fått barn? Hvem er fullstendig på kjøret?
Og så har vi jo alle de praktiske sidene ved dette da:
HVORDAN skal jeg holde/få kontakt med Nathalie som flyr inn til Thailand for å reise med meg? Jeg har bare hennes australske nummer som jeg tviler på at hun fortsatt bruker. Og jeg har ei mailen hennes.
HVORDAN skal jeg få kontakt med alle de jeg skal møte i Vietnam? Skal jeg bare håpe på det beste og se hva som skjer? JEG SKAL JO BO HOS EI I HO CHI MINH CITY.

Dette er faktisk mer panikk enn man skulle tro.
Venner med null liv - dere blir nødt til å hjelpe meg.

Ps: untagging? næh, jeg driver ikke med sånt. alt skal ut!

5 comments:

Julie said...

Kan gi deg de viktigste nyhetene jeg:

Julie Lyslo Skullestad is now in a relationship with Jude Law

Arma said...

FAAAAAAAAAAAAeeeeeeeeeen

Anonymous said...

høh, facebook fungerte helt fint da jeg var i vietnam :P nå var ikke jeg så langt nord som deg da, så kanskje det bare fungerer lenger sør? (jeg var ikke lenger nord enn dalat, såeh.)
håper uansett at det årner sæ

Anonymous said...

forresten så reiste jeg i to og en halv mnd i asia i oktober-desember, og da var vi altså innom vietnam og kambodsja og thailand. thailand var jeg i chiang mai og bangkok, kambodsja var jeg i en eller annen by, angkor der ved alle templene og i et sted som het battambang hvor de hadde bamboo train som var utrolig kult!(selv om selve battambang var på minussiden på spenningsskalaen). og i vietnam var jeg på phu quock(?) island som var en veldig behagelig tropeøy, og så var jeg i ho chi min, og så var jeg i dalat, som var fantastisk kult. dalat altså. elsket det.

Ragnhild said...

jeg kan sende deg flaskepost?