Monday, March 01, 2010

Beach life

Ja, som mange av mine kjære facebookvenner/stalkere har merket så er jeg tilbake der hvor jeg hører hjemme. Med litt hjelp fra nerdete vietnamesere gikk det fint. BFFs kaller vi dem fra nå av.

Og snakker om varme. Det er helt SINSYKT-ikke-gøy-engang-varmt her. Typ at du må tørke svetta fra ansiktet hvert trædevte sekund.
Og snakker om skotske jenter. Truru ikke de dukka opp her i Hué også? JØSSENAMMEN. Vetke hvem som stalker hvem nå, jeg.
Og SNAKKER OM misjonen, så hører jeg på det hver dag. Kanke glemme gamlelandet vettu.

Jeg hakke no interessant å si assa. Skulle bare si det her. Gi et lite livstegn. Imorgen skal jeg forresten til Hoi An. Tror jeg. Noe sånt. Kanskje. Ja, vi får se. Tror jeg skal til en kystby imorra. IIIH, ENDELIG litt strand og tæning. Må få vekk tan line fra thongsa (hehehe, australiere assa).

1 comments:

Christine Tallulah said...

fortsatt jævlig sjalu på deg.