Saturday, January 23, 2010

Old school

Det er vel kanskje greit å nevne at jeg har forlatt New Zealand. Definitivt det beste stedet jeg har vært. Men det sier jeg alltid. Men det er det beste stedet jeg har vært.
Nå er jeg nemlig tilbake i Australia, nærmere bestemt Melbourne. WHAT? Hvorfor Melbourne, tenker kanskje du? Hehehehhehehe, tipper at du ikke tenkte noe som helst, jeg.
Janei, jeg forklarer jo uansett. Jeg er her for å besøke Lydia og Charlotte, for å treffe igjen Melissa som jeg traff i NZ og for å se Great Ocean Road (som jeg så pent GLEMTE forrige gang jeg var i Melbs).

Da det var tid for å forlate NZ la jeg telefonen min helt enkelt og greit under bilsetet til Mira og satte meg på flyet. Da måtte jeg bare finne meg i å leve som en huleboer i hele EN dag før jeg fikk låne telefon av Lydia. Men no worries, Mira sender den i posten.

Igår varre tid for konsert. CAMERA OBSCURA! THANK GOD. Jeg har hatt lyst til å se dem siden...ja...alltid? Så det var fint å være på konsert igjen. Hakke hørt ny musikk siden jeg fikk masse av Eveline rett før jeg stakk. Og det pusher vel fort vekk over fem måneder. GAHHHH, DIE. Hehehehheheheheneida, jeg liker å reise, klager ikke assa.

Anyroad, nå skal vi på marked. I en veldig superfin bydel som heter St.Kilda. Igjen: feel free til å guggle. Og imorgen skal vi på Moonlight Cinema. Det er et stort lerrett de setter opp i en park og så har man piknik og sånn mens man ser filmer. Morgendagens film er GREASE! Woho. Hah. Neida, det blir fint.

Igår tok vi bilder i en kjempegammel photobooth. Det var gøy.

4 comments:

Ragnhild said...

du lever et fint liv. misunnelig.

Marie said...

ååh! Moonlight cinema<3

Anonymous said...

er du på ferie,flyttet fra norge eller hva skjer?:P ser digg ut hvertfall:P

Nora said...

Samme som Ragnhild.
MISUNNELIG