Wednesday, January 27, 2010

Long distance friendship

Jeg har fått låne bok av en fyr på hostellet her. The Best of Sherlock Holmes. Detta blir som en slags forberedelse til morgendagen. Da skal vi nemlig se den på kino. Det er helt SYKT at jeg ikke har sett den enda. Har vært rimelig oppdatert på filmer her nede. Har forresten heller ikke sett Avatar. Lurer litt på om de har kinoer i Asia. Det finner jeg garra fort ut. Snakker om Asia! Planene er litt forandret. Siden jeg skal gå på malariatabletter og være der i ca fire måneder, så må jeg legge reiseruta til sånn at kroppen har åtte uker på og fire uker av tablettene. Thailand og Bali er visst mine ikke-malariatablett-land. Er verre steder å tilbringe over fire uker!

Idag stakk forresten Lydia og Charlotte som jeg har besøkt. Så nå er jeg alene i Melbourne. Eller...............jeg kjenner teknisk sett folk, men det ekke så greit å få tak i folk uten telefon assa. JA, jeg prøver med facebook, men det ekke så kjapt som en sms.
Anyroad. Det er trist at de har dratt.

0 comments: