Saturday, January 16, 2010

Kiwi

De to siste dagene har kroppen min ropt, veiva med armene og prøvd å signalisere at jeg må roe ned tempoet ca tre hakk. Så det er det jeg har gjort idag. Litt vaffal.
Jeg har slengt skillen over på andre sida hodet, pakka sakene mine, vært på gratisfestival, sagt hadebra til veldig mange fine folk og gjort meg litt ferdig med Queenstown. Neste by er Christchurch (det høres btw ut som Amishtown numero uno). Der skal jeg besøke Mira og Tracey som jeg møtte da jeg var i USA i september. Ahhhh. Det blir deilig å bo i en leilighet litt. Hehehhhhhhehehhee, bare tulla. ELSKER å bli vekket hver eneste morgen av folk som absolutt skal pakke sakene sine den morran de DRAR. DAMN YOU ALL!

Og noe som kanskje interesserer dere hakket mer:
Jeg har forandret billetten min hjem.
Aner fortsatt ikke når det blir, for har bare ønsket meg en dato. De må finne ut om det er ledig først. Såååå daaaa eeeer planen som følger (den er selvfølgelig alltid i forandring)
- Thailand
- Malaysia
- Vietnam
- Laos
- Kambodsja

6 comments:

Marie said...

Gleder meg til du kommer hjem. Thailand og Laos og sånn trenger du vel ikke ofre så veldig mange dager til. regner med å se deg her sånn til freddan?

Arma said...

ja, fredag høres ut som en fin dag. Fredag om 48327493298432 uker?:)

Linnéa said...

hore ,,,,

nori said...

Det er faktisk bare sånn rundt 20 fredager til. Litt mange, men mye bedre enn 48327493298432 uker :) jippiii

Anonymous said...

kamdosja

Marte said...

du er min personlige reiseguide heretter arma. så du må komme hjem før jeg plutselig kanskje reiser. ps. når erre du kommer hjem?