Friday, January 29, 2010

I am 11344 miles away from home

Jeg vet ikke hvor mange mil det er hjemmantefra, men det høres ut som at det er mange. Det er sikkert mange også. Jeg er jo helt her borte. Kristin synes det er rart at meldingene hu sender til meg i det hele tatt når frem. Hu forventer bare å høre et ekko fra cyber space. Men av og til svarer jeg. Da ser jeg for meg meldinga mi reise heeeele veien rundt jorda og så lande på mobilen til Kristin slik at den gir lyd fra seg. Jeg ser for meg at dette kan ta opp til et halvt år, men det tar sikkert ikke mer enn et halvt sekund.

5 comments:

Ragnhild said...

haha, nå så jeg også for meg den meldinga sveve rundt i verdensrommet og så gå inn for landing

Sofie said...

Er du i Australia!?!?!?! Jeg elsker det landet, men har bare fått vært i Sydney.

Sofie said...

så sykt gøy!

Glenn said...

det er jævli mye

Fomp said...

Arma <3 Du er søt! Du er brun. Jeg er søt. Jeg er bleik. Du blogger enda. Jeg er imponert. Jeg har begynt å blogge litt igjen. Er du imponert? hihi

DU SAVNER MEG HELT SIKKERT!