Friday, December 18, 2009

Are you aware of how late you are?

Well... Jeg gir opp. Dette blir en reiseblogg. Faen.

Siden Australia synes det var veldig vanskelig aa gi slipp paa meg hadde jeg litt vanskeligheter med aa komme meg til NZ. Og med vanskelig mener jeg at jeg maatte bli geleidet av en flyplassmann til gaten fordi jeg var saa sinnsykt sein. Hvem sin skyld? IKKE MIN. KUN flyplassen og de idiotene som absolutt skal se billetten min UT av NZ. HALLO? Igjen: bakvendtland.

Saa. Paa tross av en noe vanskelig start liker jeg NZ. Er i Auckland naa, for aa vaere presis.

Idag har jeg
- Blitt invitert til Stockholm
- Faatt vite litt insideinfo om hvordan en second hand-butikk fungerer
- Trodd at jeg har vaert i Asia (noen butikker tar seg ikke bryet med aa skrive med ordentlige bokstaver, bare paa saant tullespraak)
- Funnet ut at diverse band turnerer rundt i Australia og NZ
- Sett x antall spritbutikker
- Booket buss ut av Auckland paa mandag
- Faatt meg NZtelefonnr. Som jeg ikke husker hva er naa.
- Kjopt meg en oppblaasbar jordklode (okei, helt seriost, en STOR drom!!!!!!!!!!)

Det er forovrig tolv timers forskjell fra Norge. Det betyr vel at jeg er paa andre sida av jorda da?

6 comments:

Espen said...

Ser du noe til Bret og Jemaine fra Flight of the conchords der!? :D

Solfrid, Kristin & Marie said...

Kødderu eller!?? OPPBLÅSBAR JORDKLODE? love it. DET ønsker jeg meg til jul

Gina said...

Jeg vil til Stockholm!

Ragnhild said...

i berlin solgte rem sprit i kiosken. sånne jägerflasker stod i hyllene sammen med tampongene. marte måtte passe på meg for at jeg ikke skulle bruke opp alt der. høhø. neida. vi så mest på tysk mtv.

Elisabeth said...

Arma du er så skjønn, jeg håper du har det superbra, noe det virker som :D gooooding

Anonymous said...

Haha, aw. Har lest bloggen din lenge, men har visst ikke fått rotet meg til å kommentere. Du er morsom! Virker som du har det kjempegøy:) Hvor mye penger har hele reisen kostet tilsammen? Er fristet til å gjøre noe lignende selv.
God jul!