Wednesday, December 16, 2009

Adios, baby.

Ja.
Marie came, she saw and she conquered. Og nå er a borte igjen. California er neste stopp for hu. FAEN. Hehehhehehe, neida, det går helt fint assa. Det er bare pyttelitt rart å være alene igjen. Faen assa. Får bare sucke det opp. Idag er siste dag i Sydney, så får nyte den litt da. Kjøpte meg magnet til kjøleskapet MED innebygd termometer. HOHOHO, nå blire gøy!


Jejeje, imorra drar jeg enda lenger sørover på jordkloden og ender opp i New Zealand. Nærmere bestemt i Auckland. Så tar vi det derfra. Håper ikke brunfargen forsvinner. Fikk litt konkurranseinstinkt da Marie var her serru. Jeje, HVIS den blir borte tar jeg det vel igjen når jeg drar til Asia.
Btw:::: det er syyykelig vanskelig å blogge fra Australia. IKKE fordi jeg ikke har tid, men fordi jeg nekter at detta skal bli en reiseblogg. Men nå i ettertid har jeg skjønt at det ekke så lett detta. Nr1: Reise er jo det eneste jeg gjør. Nr2: se nr1.
Og dette begynte jo aldri som en reiseblogg, for de av dere som lurte. Jeg har faktisk hatt denne lille saken i over TRE år. Jeg lot bursdagen hans/hennes/dens (?) gå dere hus forbi (jeg sier dere, for jeg husket den faktisk).

UPDATE: herre, jeg trodde bursdagen til bloggen min var 31.november... HELT til jeg fant ut at den datoen ikke finnes. Flauuuuuut. Det var visst 6.november. jajajaja, greit, jeg ekke noe bedre enn dere. Det betyr at jeg har blogga siden jeg var SEKSTEN år. Hahdhsaldhsajd. Aka det er sykelig mye fjortiss hvis man blar litt bakover.

Koz og klemz til dere fra Sydney. Så får dere koz og klemz når jeg lurer meg ut av Australia også.

1 comments:

Linnéa said...

si fra hvis du ser bret og jeramain(?) da!