Tuesday, December 22, 2009

Rotorua

Jada, nå ere vm i reise her i NZ. Siden mandag har jeg sett såsååsåsåså masse allerede!
Vi har sett
- Cathedral Grove (ei litta sånn hulesak)
- Ei gullgruve (vi gikk over to hengebroer, det var gøy hihihihi)
- Et sted hvor Hobbiton-delen av Ringenes Herre-filmene ble spilt inn
- Mud pools og varme kilder
- Hvordan Maori-folket levde i gamledar
- Prata med en finsk, gammel mann

Imorgen skal jeg ZORBE!!!!!! Det betyr at jeg skal trille ned en bakke i en gjennomsiktig ball. SÆRRRRRR dreame come true liksom!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og jeg skal også booke skydiving imorgen, huhuhuhuhuhuhu.
Forøvrig så lukter det helt sinnsvakt promp/råtne egg her ass. De derre jææævla varme kildene avgir en odør som får meg til å ikke ville puste. De er fine da. Kanskje litt bedre å bare se bilde enn å faktisk lukte?

2 comments:

Anonymous said...

uæ.
litt mer skrekkinngytende enn norsk jul!

*savner å vite at du er i kongsberg, når jeg kommer ned senere i julen*

Solfrid, Kristin & Marie said...

Kjenner igjen den lukta. Lukta av å bo på rom med Arma. Eeeller Island