Wednesday, November 11, 2009

Truse til tørk

Igår så jeg at over hundre tusen mennesker har lurt seg inn på denne bloggen etter at jeg, teknologisk som jeg er, klarte å putte en sånn tellesakgreieting inn her. Det er sikkert gjerne de samme menneskene som er her hver dag, kan jeg tenke meg. Feks søstra mi. Og mamma og pappa. Hei!

Jeje, nå sitter jeg her da. Har litt panikk. Flytter ut fra leiligheten på søndag. Og da må jeg på en måte finne ut hva jeg skal. Har kikka på en tur. Den er grisedyr, men ser helt sinnsvakt kul ut også. Man kan prøve sandboarding. Ja, nå kan jeg tenke meg at Kristin ler. JA, Kristin, jeg vil prøve det. Og ja, NORA! Jeg ser at du også ler.
Ellers har jeg vært innom et par andre idéer
- cruise bortmellom dissa pacific islands
- tasmania
- alice springs og uluru (den svære steinen)
- et eller annet land jeg aldri hadde hørt om, som visstnok lå rett bortved Fiji og det var visst bare en liten øy og det vakke noe vits i å være der over en uke, men det var visst veldig fint der da.
- new caledonia (dyrt, franskt, fint)
- bali
- og så vare denna østkysten (den dyre turen)

Jeg kunne lagt ut bilder av alle stedene, men dere skal få lov til å guggle litt for dere selv. Og så kan dere bestemme litt. Pihi.

5 comments:

Nora said...

namedrop, YES!!

Ja, jeg lo, men smilte mest for at du skrev navnet mitt. Ble varm i kinna. Du azz

Linnéa said...

serriiøst, hvis du drar til den steinen er du turist OG dum.

kristin said...

hahaha

Anonymous said...

jeg aaaner ikke hvem du er, men jeg er innom bloggen din nesten hele tiden, sikkert halvparten av de hundretusen gangene, serr. tihi

kruk said...

styr unna tasmania.. lame!