Thursday, November 12, 2009

500

Artig at innlegg nr. 500 kom på samme dag som jeg ble 20.
Artig at den første oppdagelsen jeg gjorde som tjueåring var å finne ut at Colin Firth har barbert seg under armene for filmen Mamma Mia.
Artig at det har vært sol hele denne uka utenom bursdagen min.
Artig at bursdagen min varer i trettiseks timer i år.
Artig at jeg må i banken idag og prate med dustefolka.
Artig at man får gratis smoothie på Boost når man har bursdag.
Artig at Kjetil, min svoger, spurte for ti år siden om jeg var spent på å endelig ha en tosifret alder.
Artig at 23 minutter har gått og jeg ikke føler meg verken et år eller 23 minutter eldre.
Artig at jeg skriver et blogginnlegg på bursdagen min.
Artig at jeg bestilte tur oppover østkysten igår, på tross av at min svoger vil at jeg skal følge AC/DC sine fotspor i Australia.
Artig at jeg er i Australia forresten.
Artig at de har over femhundre flystriper i Papua New Guinea.
Artig om de neste ti årene blir like varierte som de forrige ti.
Artig at dette var mitt siste sprell.

12 comments:

Mary Lou said...

HURRAAA :D
(jeg vil også at du skal følge ac/dcs fotspor)

Ida Elevine said...

God Australia-bursdag!
DET er SÅ artig :D

Solfrid, Kristin & Marie said...

Gratulerer med dagen i Australia-tid!! Jeg må vise deg tegningene jeg har i kalenderen min på denne dag(eller strengt tatt i morgen) når jeg møter deg igjen om ikke så lenge! løv <3

heidi said...

Hurra for deg! :D nå er det jo faktisk bare litt under to år til jeg blir 20 ;)

Ingvild said...

Gratulerer med dagen :-D

ole//wombat said...

GRÆTTIISSS! håper dagen blir FÆB!!

Lise said...

harru bursdag!!! gratulerer kjære!!!

Elisabeth said...

KJÆRE ARMA! HURRA HURRA HURRAAA!!!!! :D:D:D:D:D:D

anomyn said...

grattis! utrolig simpelt, men samtidig jævlig fint innlegg. må jeg si. håper du har'e alletiders down under.

hilsen en helt ukjent person som likevel bryr seg.

Eirin said...

GRATULERER ARMAA! <3

the actor said...

Gratulerer med dagen! :D

Ragnhild said...

gode gamle handlevogna
og arma