Monday, November 09, 2009

Her om dagen prøvde jeg en hatt

Jeg har et blondt hår som sitter fast i gangsårplasteret jeg har på hælen. Lurer på hvordan det havnet der. Vi er fem jenter i leiligheten. Bare ei er blond. Og det er Charlotte, så jeg skylder på henne. Men jeg skjønner ikke hvordan og hvorfor hu la det håret på hælen min. Jeje.

Idag har jeg forresten kjøpt meg to kjoler. I en butikk som hadde masse fint. FAKTISK. Australia sitter i besittelse av INTET fint. Utenom den butikken jeg fant idag da. På det kjøpesenteret jeg er på HVER dag. HVER dag i to uker og IDAG fant jeg den. Det er kanskje likesågreit.

Nå skal jeg pussa tenna og sove no helt syyyyyyyyyyyykt lenge. Som vanlig.

3 comments:

Charlotte said...

Synd du redigerte det bildet!

Ragnhild said...

jeg savner at du finner klær for meg. også kjøper jeg dem etterpå.

Marte said...

Gangsår vs. gnagsår