Friday, November 06, 2009

Trendy

Hot:
Drar til NZ 18.desember.

Not hot:
Noen hygger seg med pengene fra kontoen min

Det er stort sett det som foregår her i heimen i Sydney nå om dagen. Mye mailer og samtaler med diverse banker. Mye kjefting. Mye dra-til-hælvette-om-jeg-ikke-får-tilbake-de-pengene-snart.
Og så ere ekstremt hygge å planlegge turen min. Planlegger å kaste meg ut av et fly, løpe og hoppe fra en klippe, svømme rundt i en vill elv og kose meg med Ringenes Herre 1 og 2 og 3. (omg, liker ikke de filmene, men føler at jeg må nå)

ÅHERREMIN. BACKSTREET BOYS PÅ MTV EMA!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D

Og dere må seff få se operahuset. Regner med at dere ikke har sett det før? Føler et lite press nemlig. Kanke bo i sydbert og ikke ha bilde av operahuset på bloggen? ehhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmm

4 comments:

Gina said...

Nå merker jeg at jeg savner deg veldig!

nori said...

Jeg og!!!!!

kristin said...

sydbert hahaha

Nugget said...

æsj, bankjævler.