Wednesday, November 04, 2009

Veldig masse regn

Her om dagen bestemte banken, hjemme, seg for at bankkortet mitt ikke skulle fungere lenger. Takk.
Dette fant jeg da ut ved at jeg prøvde å ta ut penger i minibanken for å betale leie. Transaction dismissed. WHAT? Jeg var helt sikker på at jeg hadde nok penger på kontoen. Faen, dette skal jeg finne ut av. Så sjekker jeg nettbankisen. Den forteller meg at jeg nettopp tok ut to hundre dollar. WHAT? Jeg fikk jo aldri de pengene.
Så nå er det man against nature. Eventuelt Arma against bank. Jeg skal ha de jæææævla pengene tilbake.

Og anyroad. Det er countdown til b-day her. Eller egentlig ikke. Blir rart. Tjue. Veldig få venner. Veldig lite Norge. Veldig mye varmere enn vanlig. Ah. Alt er som sagt veldig oppned her.

Nå regner det.

Og jeg må på butikken. Spise. Samle opp energi til å kjefte på engelsk. Bruke fancy ord. O-oh.

Jeg gir dere spennende updates.

3 comments:

heidi said...

du får de tilbake, hvis transasksjonen ikke droppes må du ringe banken din :) men den gjør antageligvis det (jeg jobber i kredittkortfirma, ehehehe)

faen, jeg vil være brun og ha sol! her er det pisskaldt og det kommer til å snø snart!!!!! bitch :(

the actor said...

Oh, oh! Bruk twat-wanker!

Maia said...

Go get'em, tiger!