Saturday, November 14, 2009

Godteributikk

I natt bytter jeg ut senga med et hardt sete i en trang buss. Jeg skal nemlig til Byron Bay. Alene.
La meg minne dere på at jeg ikke har reist noe alene siden sist jeg var i sydney. Det var i september. Dro til Melbourne med Linzi. Traff Kristen i Perth. Kom til Sydney og møtte Guro og Anita. Så flytta jeg inn i leilighet.
Men hei, østkysten skal gå heilt fint alene. Tonnevis av folk gjør det. Gleder meg litt. Blir spesielt å reise igjen. Har jo vært i Sydney i nesten en måned nå.
Og snart har jeg vært borte fra Norge i tre måneder! Herre, som tida flyr.
Og snart kommer Marie på besøk. Det blir HELT SYKT å se hu igjen. Kommer ikke til å skjønne noe, jeg.
Og etter at Marie reiser, reiser jo jeg til New Zealand. Og det er det jeg veit. Må vel jobbe når jeg kommer hjem fra NZ.

Nå følte jeg at jeg mest skrev dette innlegget for meg selv. Jeje, må jo gjørra det innimellom også.

6 comments:

Ingvild said...

Jeg bodde i Byron Bay i 3 måneder! Elsker at du går fra byen og rett til stranda! PERFECT! :-D

heidi said...

haha det er nesten så jeg ikke vil lese bloggen din, for her er det syyykt kaldt og det kommer vel snø om ikke så lenge.. men, høres ut som du koser deg da! :D

Solfrid, Kristin & Marie said...

Ikke si det en gang. TRE uker

Guro(: said...

Heidu! (: Ramla over bloggen din helt tilfeldig, og nå lurer jeg på hva du gjør i Australia? Australia er rimelig fint, har vært der selv en gang.. hihi.. Også er jeg også en utflytta nordmann på andre siden av jorda (bor på New Zealand), så da er det jo litt spennende med nordmenn såpass "nerme! ;) Haha..

Sunniva said...

Jeg beundrer motet ditt! :)

Mary Lou said...

jeg så på et program om badevaktene der, det var første nyttårsdag, og masse drita folk som kava rundt i sanda. det var spesielt