Wednesday, November 18, 2009

Boost

Nå er Byron Bay, og snart også Surfers Paradise, unnagjort.
INGEN hadde fortalt meg at Surfers Paradise så ut som at noen har spist Las Vegas, Magaluf og en surfesjappe for deretter å spy det opp igjen, som en slags salig blanding. Men det er fint her assa. Bor midt i byen. "Byen"? Janei, skjønner ikke helt hva det er.
Bor forresten på noe som må ha vært et 123ndy hotell på åttitallet. Utenpå er det griserosa (veldig lett å finne tilbake til). Inni ser man spor av at dette en gang var et hotell, men som i hui og hast ble omgjort til et hostell. Ting vi har på rommet som jeg aldri har sett på et hostellrom før
- Ordentlig skap
- Teve
- Kjøleskap (!)
- Balkong

Janei, et hotellrom, bare det bor seks fremmede mennesker på det.


Ellers så ere ikke så mye å fortelle. Beveger meg oppover mot et sted som heter Noosa imorgen. Det høres forresten veeeldig ut som LOSER når folk sier det fort. Så jeg trodde at det het Loser de første gangene jeg hørte om det.

OG JA! Må jo nevne at jeg har bestemt meg for hvilken tur jeg skal ta i New Zealand. Den blir lang, over en måned. Sååå hvis dere er superduperinteressert i hva jeg skal drive med, så kan dere sjekke ut denne linken
http://www.kiwiexperience.com/the-full-monty-nz-pass.aspx

Jeje, xoxo liksom

5 comments:

Linnéa said...

beunderer at du ikke har brutt sammen ennå. det gjorde jeg etter 4 dager alene i London liksom. credzz

Ingvild said...

Skyskrapere ved stranda er liksom et must .. eller ikke.

Har du forresten smakt golden gaytime? Smakte den før jeg dro, og den smakte akkurat sånn jeg trodde den kom til å smake. And you'll find out too, if you decide to try it!

Guro(: said...

Sv: Wee, det høres jo igrunn ganske digg ut! (: hihi.. Aleine..?

Og jeg bor sør-øst på sør-øya..

Anonymous said...

noosa er faktisk meget kjekk plass! :)
jeg bodde på koalas, ganske skittent og uhygiensisk, men fantastiske folk og ansatte! ;)
braaa å surfe der! og feste.. på koalas kan du nemlig innta alkohol på hostellet (hvis d går ut på baksiden av hostelrommet..)

:D

black chandeliers said...

I love reading your blog