Thursday, October 01, 2009

I was told there would be cake?

Grunner til at jeg ikke passer til å bo i en storby (Oslo er ikke en storby):

1. Jeg valser ut i gata uten å se meg for. Til og med når jeg ikke skal krysse gata. Jeg bare valser ut.
2. Jeg BARE spiser. Visste dere at det er restauranter og caféer OVERALT i større byer?
3. Mennesker irriterer meg. De er i veien for meg hele tida.
4. Jeg får en intens lyst til å klappe løshunder. Med mindre de er dekket av lus.

Akk, det kommer sikkert mer. Sydneylivet tar på.

6 comments:

kay said...

fine bloggen din. og enig. men fortsatt liker jeg storby. (ikke oslo.)

Gina said...

Så bra at du spiser da!:)

Ragnhild said...

i was not told there would be cake. that didn't mean I didn't eat it. stupid.

Anonymous said...

Du har eit hardt liv

Ella said...

Jeg vil også oppleve sydenlivet!

the actor said...

Ich gemiss dich