Sunday, September 27, 2009

www.kjekt.blogspot.com.au

Nå skulle inn på nettbanken. Da skrev jeg inn passnummeret mitt istedenfor personnummeret mitt. Jeg tror jeg har reist for mye.

Men VAFFAL! Nå er jeg i Sydney, for dere som ikke visste det. Her raver jeg rundt og prøver å ordne istand livet jeg skal leve et par-kanskje-tolv-måneder. Idag ere tax file number (kult forkortet til TFN), åpne bankkonto, skrive CV og se etter jobb som står på to do-lista.
Og så skal jeg prøve å få presset inn et møte med to fransk-canadiske jenter. Og så, selvfølgelig, det obligatioriske møtet med venn(er) på Skype klokka åtte pm lokal tid.

Life is good. Selv om jeg bor på rom med fire gutter atm. Som kommer tilbake på rommet kjempefulle og jeg vil egentlig bare sove. Men jeg tar ganske greit igjen ved å stå opp grisetidlig og vekke dem:)))) What goes around, comes around.

Nå spiller de ABBA på mækkern (jeg stjæler gratis nett). Det er over middels trivlig. Føler nesten at jeg er i Europa igjen.

(Nå sitter det to kinajenter og hvisker om meg) (de tror jeg ikke ser det) (JEG SER DERE)

Jeje, og i Norge? Ka skjer?
(Har forresten ENDA ikke møtt en nordmann på min lange reise) (idag har jeg reist i fire uker!)

6 comments:

Ingvild said...

Jeg skal mest sannsynlig tilbake til australia i desember, men jeg tørr vedde på at du møter en norske før den tid ;-p

Maren G said...

Dra til Wollongong, det er der de norske bor=P

Ida Elevine said...

wooohaa!
fireukersjubileum :D
congrats -still alive...!

maria said...

Superkule Arma - fire veker! Schteike. Nyt livet vidare (uten nordmenn):)

Anonymous said...

Nordmenn e dumme. Kos deg. Eg e ikkje misunneleg. For øyeblikket regne da og blese her heima, fantastisk med andre ord! Hmrf!

MS said...

jeg misunner deg bittelitt