Monday, August 10, 2009

Til dere

Nå nærmer øyafestivalen seg med stormskritt. Faktisk så reiser jeg til Oslo imorgen. Der skal jeg bo hos hu derre Eveline, ikke langt unna det unge torget. Youngstorget. Det hadde kanskje vært en idé å pakke, men det blir for dumt å være smart. Det er jo mye bedre å bare sitte her, svette, skrive et random blogginnlegg, ha på seg ny bukse, spise happy hippo, overføre penger og ha litt panikk.
Hver dag sier jeg brb til et par-tre venner. Det ekke så gøy. Men jeg må jo være realistisk. Tror ikke jeg kunne hatt med meg hundreogtre venner på slep og allikevel gjort det jeg ville. Og jeg tror ikke alle de har penger/vilje/lyst til å dra jorda rundt med meg. Jeg kan være ganske nazi og slem egentlig. Tror jeg. Ja, jeg kan nok det. Like så greit, og slightly egoistisk, at jeg reiser alene. Og alle er hjemme og studerer og møtes med jevne mellomrom. Så kan de få lov til å tagge meg på gruppebilder. Je, gjør det. Det hadde vært noe. Så kan jeg sitte og glede meg til å komme hjem, men allikevel kose meg med å plukke mango og bli kjent med nye mennesker hele tida. Og å vaske klær i en vask.

6 comments:

Marie said...

Lyst er det nok av. Og tro meg, du skal tagges. <3

Anonymous said...

hei! du, jeg trenger adressen din slik at du kan få premien din i beda-konkurransen :D jeppz

heidi said...

hakke pakka enda jeg heller, klokka er ti over halv elve, jeg reiser i morgen tidlig kl åtte. men så tar det sju timer å komme meg til oslo da, så kan liksom ikke miste toget...

Maren G said...

Jeg skal også på øya! Weeeh!

Ragnhild said...

fine negler

Jenny said...

Åh. Du kommer til å ha det så innmari bra. Tro meg. Jeg har snakka med en som lengter tilbake til verden etter syv måneder alene i den.