Sunday, August 16, 2009

The Island

Jeg har vært uten nett i fem komma fem dager. Men det gikk fint. Eveline så bare dumt på meg da jeg holdt på å bryte sammen uten facebook. Jeg spiste forresten heller ikke sjokolade de dagene jeg var i Oslo.
HERREGUD, HVA GJORDE JEG EGENTLIG?

Jeg var med hu, med dem, så flinke mennesker gjøre jobben sin oppå en scene, jobba, utnytta gratis mat, gikk no jæhæhæhvelig mye (kollektivt er dyrt og dermed teit), ble kjent med både den ene og den andre, unngikk å tisse på bærbare doer, blei klissvåt, besøkte han og hu og sa hadebra til dem. Og holdt seff på å ikke rekke toget fordi jeg stod på feil plattform. Sorryborry til dere jeg dyttet vekk på min vei. På toget var jeg sur på alt og alle og var jævlig svett. Og da jeg kom til Kongsberg så begynte det selvfølgelig å regne. Thank you, karma.

6 comments:

Ragnhild said...

thank you, (k)arma

Linnéa said...

adjø

JULIE AIDA said...

arma, du er en gladlaks på snurr.

Marte said...

du r ql.

Anonymous said...

karma e ein fin ting..

JULIE AIDA said...

haha, jeg digger deg. fin er du. :)