Thursday, August 06, 2009

Du er tilbake

Nå teller jeg ned dager. Positivt og negativt.

Negativt
- må si hadebra og brb til hundreogtre venner i løpet av den neste uka.

Positivt
- snart øya
- og heihurra, snart reiser jeg (tjuefire dager igjen) (ånei) (jeg må pakke).

Igår fikk jeg mail med alle datoer og tidspunkt og sånn.
2 timer og 30 minutter
7 timer og 30 minutter
6 timer og 34 minutter
10 timer og 40 minutter
4 timer og 40 minutter
og da er jeg fremme på final destination.

Det blir veldig mange timer på fly, det.

7 comments:

Ragnhild said...

mye musikk på ipoden.

kay said...

hæ? hvor skal du?

Ingvild said...

Lykke til, og god tur! Its gonna be the time of your life! :D

kristin said...

berre så du veit det: eg elskar deg.

heidi merethe said...

verdeeeee

fuck, øya er ikke om så lenge! :D

Nugget said...

perfekt, god tid til å joine milehighklubben på veien.

nori said...

Arma, hvorfor så jeg en flosshatt her for 3 sek siden, men nå er det innlegget borte? Er jeg mongo?