Thursday, July 30, 2009

Faen, jeg talte ikke egga før jeg spiste dem. Sry.

Jeg spurte mama pent om jeg kunne få et par sko fra bosnia?
JAAADA, det gikk helt fint, sa a.

Så fikk jeg sko da.


Jeg synes de er veldig fine. Men...
Det ekke det at jeg er kresen på sko ellerno, men det er et lite problem med de her. Et, bokstavelig talt, lite problem.


"HÆ? Skulle du ha de STORE? Jeg leita OVERALT etter disse små og fant de endelig en butikk langt utti hælvette!"
Dette var det hu sa. Bare på bosnisk. (Fritt oversatt)

12 comments:

Julie said...

hahahahhaha mammaen din er så morsom

Maren G said...

Mahahaha! Det er sann de selger møbler og teservise i sanne postordre-kataloger! You had it comming når du ikke spesifiserte måla=P

Linnéa said...

(L)

the actor said...

Nemoi te kuci bez novina ici!
- som mor di ville sagt det.

kristin said...

TALTE??? har du NOEN gang i hele ditt liv tatt ordet TALTE i din munn?

Heidi said...

Jeg vil, mer enn gjerne, vite hva "langt utti hælvete" er på Bosnisk. Det tror jeg at jeg kommer til å få bruk for.

Anonymous said...

hahaha. du må utdjupa deg endå meir når du skal be om noko, tydlegvis. eg syntes dei var fine eg

Karoline said...

Hahahaha. Søte da!

Mary Lou said...

hvorfor skal du talle egga før du eter dem?

Ida Elevine said...

JEG tror at den lure mamsen din bare tenkte at du trengte et par sko du hvertfall får plass til i sekken din ;)

JULIE AIDA said...

fine sko, jeg har et par sånne i samme størrelse av nike og converse. aldri gi opp håpet, arma, de skal nok passe!!!!11111

sv: er du der over desember da? for da reiser viiiiiiii.

JULIE AIDA said...

awww teit :(((