Tuesday, June 23, 2009

VS

Hvis jeg står stille, ikke prater, ikke ler, ikke spiser, ikke sover, bare står heeeeeeeeeelt stille - DA kan luggen min se okå pluss ut.
Her har jeg tatt meg bryet med å tegne to situasjoner jeg IKKE ser/kommer til å se bra ut.

1. Når jeg sykler. I did NOT see this one coming da jeg klipte luggen. Forrige gang jeg hadde lugg (i høst) var jeg ikke så voldsomt på syklern som jeg er nå. Så i ca 8 km hver dag, ser jeg slik ut.



2. Etter sommeren. Okei, kanskje en smule ambisiøst at jeg kommer til å bli SÅ brun, men you get my point.

14 comments:

Linnéa said...

Det er salg på hårbøyler på H&M, slike rosa med slangemønster.

rødtoppen said...

jeg hadde stålugg en stund, det er kledelig altså.. så lenge man liker stålugg da :)
og du kommer til å bli MONGObrun i Australia daaah!

Anonymous said...

Damn. Eg har akkurat klipt lugg, rekna med luggen havne i klemmer i heile sommar, so eg sleppe skille :p Hehe.. Men as said, hårbøyler funke.

Julie said...

hahahahahahahahhahaha

Nina said...

Det der kunne jeg fortalt deg. jeg fester luggen med spenner når jeg sykler, jeg.

gjøre noe gøy i morgen?

Maia said...

Tenk deg når hele håret gjør sånn når du sykler, og ikke bare luggen. Det er nemlig sånn når du har kort hår over alt. :) Herligt.

Ida Elevine said...

hehehe :0)

Ingvild said...

Sykkelhåret minte meg om sykkelvideoen til Linnéa. Hvorfor kan man ikke se og sykle normalt? Det er sykkelen det er noe galt med!

Nugget said...

mrs.potatohead?

knuuud said...

så til høsten tar du skrittet helt ut å klipper av alt håret?
dristig

dumbo said...

aaahahahahaha! arma! du er sikkert superkjekk med den nye luggen!

Marte said...

Det er jo derfor man skal bruke hjem når man sykler!!! For å holde håret på plass!!!!!1111111

Marie said...

Jeg tenkte på det i går. Jeg satt lenge og så på luggen og lurte på hvordan det så ut under den. Btw skal vi lett bli så brune, kaller det bare Kaisa-brun

Maja said...

ah, jeg kjenner til problemet du beskriver her. Jeg fikk derimot en slags kombinasjon av de to problemstillingene du beskriver her. Et midtskille-skille, hvis du skjønner?
veldig sexy.