Saturday, June 27, 2009

Har du HATT det bra?

Jeg må ha en hatt når jeg skal være så mye ute i sola når jeg reiser. Derfor kikket jeg litt på nettet etter en hatt nå. Fant mange gode forslag.

1. Flosshatt.


2. Paraplyhatt


3. Partyhatt


4. Pavehatt


5. Sist, men ikke minst - HØNEHATT


Det viktigste er at hatten beskytter meg fra solstikk osv. Jeg føler at alle disse fem er ganske kurrante alternativer. Da må jeg bare bestemme meg da.

(Btw så er alle hattene fra Kostymespesialisten. Hvis du skulle få akutt behov for en av dem liksommm)

12 comments:

Anonymous said...

Paraplyhatt e jo veldig praktisk, besykttar både mot sol OG regn. Og hvis du har vunnet i lotto eller noko anna som gjere at du har fått masse pengar, kjøp alle sammen. Men flosshatt kan du spica opp eit kjedeleg antrekk, lissm. Og du ser dom ut med hønehatt, so eg hadde kjøpt alle.

Ingvild said...

Paraplyhat funker bra for australia og wet-season. Men, wetseason er over. Så jeg foreslååår pavehatten! ;>

Ragnhild said...

Jeg har en sånn en diger solhatt. Ser ut som Indiana Jones. Låne?

Sunniva said...

Kunne dødd for den paraplyhatten.

Marte said...

Hva med ølhatt? Da får du jo garantert noen venner også, hvis du vil det da. Om ikke så hadde jeg gått for bowlerhatt.

Kristine said...

hva? var det kostymehatter?? omg

Anonymous said...

når er det du drar igjen?
og definitivt FLOSSHATT. hvordan kan du i det hele tatt vurdere noe annet?

Ingrid said...

Jeg hadde en sånn paraplyhatt i mine yngre dager. Og brukte den.

Julie said...

åneineinei.. jeg så en MYYE bedre hatt enn alle de hattene i dag i tønsberg.. hahahha den skulle du HATT

Synnøve said...

Jeg har en slik paraplyhatt. Den anskaffet jeg meg i Magaluf i fjor, fordi jeg tenkte den antakeligvis kom godt med når man bor i Bergen. Den lå og støvet en stund, før den ble flittig brukt i russetiden.

julie aida said...

stråhatt fra cubus, serr den har gullpaljetter

-

jeg jobber på kjøpesenter jeg også men vi har ikke aircondition :D:D:D:DDD

Jenny said...

Arma! Jeg er i Kongsberg hele helga. Spiller i festivalgata fredag kl. 19 og lørdag kl. 16. Ring meg/send melding (92890495) eller eventuelt bare dukk opp.