Friday, May 08, 2009

Maraton

Skyt meg i leggen.
Jeg skal jobbe på vero moda lørdag 16.mai. Kult at alle er hjemme da. Kult at det sikkert blir drittfint vært og alle spiser is og kommer innom jobben og jeg griner på alle DE STYGGE 17.MAI-TILBUDENE. (Hehe, neida, hehehehehe, de er fine de altså)
Nei, detta skal jeg ha meg frabedt. :((( åååeeee

Idag hadde vi makaroni og pølser på SFO. Jeg tror vi kommer til å finne makaroni på følgende steder de neste månedene
- Under/over/ved siden av bord og stoler
- I håret
- På klær
- I sko
- Klistret på andre matvarer
- På teven
- I tørkeskapet
- Ute i skogen, på en stein
- På rydde-cden vår (selveste mr.rybak)

Første og siste gang det passer seg å si...
Holy macaroni.

8 comments:

Ragnhild said...

NEEEI

rødtoppen said...

jeg skal jobbe 17 mai. og 16 mai. ja,16 OG 17 mai. på et BAKERI/CAFÉ!

Anonymous said...

hellige makaroni, ja!

Mary Lou said...

Drit i å jobb da....... Jobb er ut.

Marte said...

rybak kan brukes til alt.

Hanne said...

jeg vil ha klær. Send i posten? jeg bare sier str og farger så setter du sammen! Great? fint!!

Kan byttes mot makaroni.. i nesa!

kristin said...

jobbe kan du gjørra på gamlehjem

Amanda said...

det er ikke sant. holy macarony passer dritbra å si når minimum tre stk. hopper samtidig fra brygga i sverige. funker fett. hoooooolyyyy maaacaaarooooonyyyy!