Sunday, May 10, 2009

Topp fem

Igår ble det heftig diskusjon om hvem som egentlig er tiltrekkende.
Derfor har jeg bestemt å lage en kort og god liste med hvem jeg liker og hvorfor de er tiltrekkende.

1. Kong Harald.
Mannen er jo en opplagt atlet! Kongefamilien hadde vunnet VM i snorklipping any time, men er beskjede og kaller seg heller "kongelige" fremfor idrettsutøvere. Han har også en sexy røst og hvis han hadde hvisket sensuelle ord i øret mitt, så hadde jeg smeltet som en smørklatt på en peis.



2. Charter-Svein
Hvem kan ikke motstå dette syden-brune beistet med røtter fra Kongsberg? Jeg så han senest igår jokke på gulvet på Gullruten. Akk, sjarmerende.



3. Sturla Berg Johansen
Denne mannen står mitt hjerte nært. For det første så har han en sjarmerende bakgrunn som nærkiss. Dette bringer frem minner fra nabolaget mitt og alle de sjarmerende menneskene som var rundt meg da jeg vokste opp (r.i.p. Skotta, Kåsan (er han død? Hakke sett han rave rundt i byen i det siste?) og han med katten). For det andre så liker Sturla menn like godt som meg. Et stort tap for den hetrofile delen av Norges befolkning, men jommen meg et kupp for de resterende.



4. André fra PH
Altså, jeg vetke hva dere tenker, men jeg synes det er var ganske sexy den gangen han ikke fant igjen den ene fortanna hans. Ellers så liker jeg menn som ikke har egne meninger.



5. Programlederen fra Urix.
Ett ord. Bart.

20 comments:

Maren G said...

Virkelig et godt klype mannfolk det der... Tenk om man kunne puttet de i smeltedigelen. Hva ville reist seg opp fra gryta da?

Maren G said...

Gud?

Mary Lou said...

Ey. Sturla er jo heit.

Arma said...

JAAAAAAA, sturlaa<3<3<3<33<3<3<3<333


det var kødd. den beste er nemlig ashton kutcher. y u m m y

hilsen blomsterarma

eveline said...

jævli random. nå var urixmannen på teve!!!!

Espen said...

Til og med jeg kan si at Sturla er heit!

(jeg aner ikke det med Kåsan forresten, har ikke sett'n på flere år...)

Marie said...

Karianne og jeg sitter og ler!

Solfrid, Kristin & Marie said...

Eller, jeg mener...vi ville gjerne tilføye han fra "der ingen skulle tru at nokon kunne bu".

Amanda said...

urix-mannen ja! med bart blir det fart, for å si det sånn! <3<3<3<3

Anonymous said...

haha, så bra ! :D

Julie said...

hahahahahahahahahahahahahahahaahahahaahahahaha
....

de var heite da

bortsett fra sturla

Nugget said...

han med barten var snacks

Eirin said...

Sturla er serr IKKE heit!

Hanna said...

Jeg syns alle var like fine jeg! Du glemte å nevne rimirotta, huskeru han? Tror kanskje sånn egentlig at han er... død, han også!

Ragnhild said...

Urixmannen er jo koselig da.
Også ligner han på pappa... fordi begge har bart.

Silje Johansen said...

HAHA stakkars andré. gjøvikenser han vett, så jeg føler jeg må heie på han. den tanna er btw fordi han krasjet med en elg for en stund siden, det leste jeg nemlig i se&hør

miriam norum. said...

jeg må si jeg synes sturla er mest tiltrekkende :)

Anonymous said...

jeg har alltid likt bloggen din, men uansett hvor mye det du sa om sturla var tull så var det jævlig usmakelig. Faren min døde av en heroinoverdose så det er alltid like gøy når folk sier sånt.

Mari said...

Jeg setter helt klart mest pris på nr. 5. Bjørn Hansen in my heart <3<3<3<3<3

Anonymous said...

Hahahaha