Wednesday, May 06, 2009

Kringlekasting

Idag kunne jeg ha
- øvd til tentamen.

Men jeg
- var i Oslo.



Jeg er på syklern nå. Så jeg syklet naturlig nok hjem fra togstasjonen (nå hørtes jeg over middels NU ut). Men hellu, jeg syklet rett inn i en SVERM av knott. Vedder på at de, at this very moment, legger masse egg i håret mitt og forplanter seg og bygger rekkehus.

Og hei, dere som har twitter kan se hva jeg driver med twentyfourseven @ twitter.com/armak
(Kødda, jeg oppdaterer ikke så ofte. Heh, joda. Neida.) (bare noen få ganger i døgnet) (litt mer når jeg leser til prøver/tentamen/eksamen) (ikke når jeg er på jobb og sånn da, og det er jo ganske ofte) (dude, jeg elsker parantes) (weeeeeee) (kødda) (nattinugatti) (nei, mente nutella<3<3<3)

5 comments:

Sara A said...

haha, ily and ur blog armiss:)

isabel said...

hhaha, du er seriøst morsom!

TorsteinPettersen said...

Artig. Fin fin blogg. Tror jeg må trykke på Ctrl - D. God heøg uansett.

Anonymous said...

Knott er flott :)

Anonymous said...

jeg digger parentesene dine!