Wednesday, March 11, 2009

On the dock of the bay

Jeg skulle inn på facebook nå (SJOKK), men trykket inn blogspot.com. Og VIPS, her er jeg.
Dere vet hvordan det er når man vet at man MÅ sovne for å sove så og så lenge? Akkurat det skjedde med meg igår. Jeg kikket på klokka hele tida og visste at jeg MÅTTE sove, ellers ble hele morgendagen ødelagt. WELL, it's 2morrow og ja, den er ødelagt. Istedenfor å sove begynte jeg nemlig å pelle på brannsåret mitt. Ja, ekkelt. Så begynte jeg å blø. Så tok jeg bilder av blodet. Emo................

SFO idag. Jeg fikk låne en (styyygggggggggg) strikk. Og HVER GANG en unge så meg, så begynte han/hun å le. Så sa de at jeg som ut som en propp. Aw. Jeg tok ut strikken etter den sjette ungen. Ble for mye for selvtilliten min.

MMS fra Eveline igår inneholdt ett stk bilde av beina hennes og grønt gress. Idag sendte jeg henne bilde av beina mine og snøen.
Kongsberg er særr den eneste byen i hele Norge som fortsatt er hvit (av snø, ikke noe rasistisk).

12 comments:

heidi said...

kan godt sende deg MMS og vise at det faktisk er snø her og. bare ikke på bilveiene... men ellers :p

heidi said...

TATT'N LÆTT!

Nugget said...

jeg vil se bilde. kvalifiseres det også som emo? fellow skorpeplukker by the way.

Anonymous said...

Det er ikke en bra dag for meg heller... Det snør. Igjen! Leste forresten på Sol.no at stygge strikker (hvis det var hårstrikker du mente=P) er "in" igjen... Så neste gang kan du jo bare svare kjekt "it's fashion baby, men jeg forventer jo ikke at du skal forstå deg på det". (Hvorfor kommer ikke sanne frekke fine kommentarer på løpende bånd, når man trenger de?!)
Jaja.. da får jeg somle meg avgårde ut i snøværet og til skoor'n.

Anonymous said...

jeg fant linken, så kan du se selv=P:
http://www.kk.no/807232/orker-vi-dette-en-gang-til

Ingeborg Kjaerstad said...

Hei til Arma. Må bare fortelle deg at du har den beste sånn bilde-over-bloggen evarr. Hilsen Ingeborg

... said...

Her var det bar bakke helt til i dag, nå er det HVITT. Faen.

maria said...

Visste du at snøen var gjennomsiktig før, men så fekk den låna kvitfarge av snøklokka? *Hjernevaska av barnehagen*

drittsnø

Anonymous said...

her er det over en meter snø tror jeg. muff

Kamilla said...

Du er kul.

Anonymous said...

Det er sykt mye snø i Oslo også.

Ragnhild said...

I Bergen er det null snø.