Friday, March 13, 2009

KRISTIANSAND

Ja, da er jeg plutselig i KRISTIANSAND! Her hygger jeg meg med gutta (Matsyboy, Danielboy og Viggoboy).
Vi ligger mye i skje og spiser mye.
Her i KRISTIANSAND har jeg også truffet NINA! As in ballerina altså. Så da blei det litt blind date, da vettuuuu. Og så traff jeg også Christine idag. As in cecekaa likzom.
Alt er bare hyggelig og fint og nydelig og vår og jeg vikke hjem til kongsbærr som har femtitre meter snø.

Nå er det tre gutter, meg og en romantisk komedie.

Væsjego, her er de picsa jeg har tatt foreløpig. Kom hit igår og ekke så vill på mobilkameraet.




7 comments:

Anonymous said...

headeren din var rå kul :D

Anonymous said...

Har du så korte bein du a!?

Nina said...

Fotogen a gitt!

Anonymous said...

eg trudde orda sto i litt anna rekkefølgje: "nå er det tre gutter og meg- en romantisk komedie." det hadde vore gøy:D

the actor said...

Ja, Nina! Sjææææl. Visste ikke at det skulle ut, akkurat :S

Anonymous said...

JAAAA! Du kan få bu hjå oss og drikke kaffe med oss kvar morgon og danse med oss kvar kveld viss du vil? :)

Anonymous said...

Er det et rosa tog jeg ser? Wohoow, fett.