Tuesday, March 17, 2009

Kult da

Nå skal jeg fortelle dere noe ganske lol. Jeg ble ringt av jobben klokka fem idag
- hvor er du, Arma? Du skulle vært på jobb nå.
- hæææææææææææææææææææææææ????!! NEEEEEEEEEI! JEG SJEKKA JO IDAG! Jeg skal ikke jobbe tredje mars!
- ..........tredje mars?
- ja?
- det er søttende idag.
- å. ehe. jeg kommer nå.


Jeg satt forresten og solte meg før de ringte. Jeg skal bli nemlig bli brun.
Okei da...mindre bleik.


OG hejhejhallåååå, vi har fått fri til Ståkkis. Hei, kjekke svensker, vi kommer snart.

5 comments:

... said...

Haha! jeg har ca null idè om hvilken dato det er jeg heller. Sikkert like greit at jeg ikke har jobb, da er det jo klokkeslett å huske på i tillegg. Skakke værra lett.

Anonymous said...

Åh, haha, jeg har vært med på sånn selv så sinnsykt mange ganger. Selvom jeg pleier å bli vekket av sjefen som ringer da.

heidi said...

hahaah fun

btw, når du er i newyorkfucker så kan du få kjøpe... faen jeg tenkte på det i går, å nå har jeg glemt det. kommer tilbake med oppdateringer.

Anonymous said...

hehhahahhea ganske bra feilmargin der, arma!

Ingeborg Kjaerstad said...

:D