Wednesday, March 18, 2009

Faenhore

Skulle faen ikke vært lov. Jeg slang litt mat i ovnen og smalt handa oppi varmeelementDRITEN og brant meg. Tenkte at "detta vakke så ille". Så ser jeg på handa mi og begynner å SKRIKE.
Jeg har da altså klart å smelte huden på et lite sted og så draaaaaaaaa denne huden oppover og av. Resten er bare et """"""""vanlig""""""""" brannsår. Jeg har seff tatt meg bryet med å ta bilde av dette. MEN siden mobilen min ikke eier fokus, så poster jeg ikke bildet. HALLUJA, tenker du? Det er faktisk et ganske interessant sår altså.

Nå skal jeg spise sjokolade og pizza og fem kilo sukker og kanskje litt fett også fordi jeg er så DUM. Brannsåret på den andre hånda er jo fortsatt ferskt!!!!!! GSUS. Nå straffer jeg meg selv ved å se på tabloid.
Jeg gleder meg til å dusje etterpå<3<3<3<3<3<3 varmt vann + brannsår. MMMM.

9 comments:

Nina said...

ARMA! Det hørtes digg ut! :)))

Linnéa said...

vedder på at du gjorde det med vilje så du hadde noe å blogge om :)

Anonymous said...

e9 med linnjea :)
-
du er heit med brannsår, det var hvertfall ikke jeg i 9klasse med 3 smelta fingre og blemmer på størrelse med kreft (har kreft størrelse? hm)

Ragnhild said...

du brenner deg alltid.

Anonymous said...

KARM-AAA neida. men man må gjøre noen pr-stunts, vettu

Anonymous said...

Jeg har jo også litt erfaring med brannskader. Tips: kjøp sånn brannpulver, bacimycin, og bandasje. IKKE ta på aloe vera eller noe før det har gått noen dager. og ikke la barna på SFO se på det, de kommer garantert til å pille.

rødtoppen said...

så morsom blogg hehehehehheh
nei,altså du må skaffe deg aloe vera! :)

Nugget said...

DEILig. kunne ønske jeg hadde brannsår å ta bilde av. skrytepave.

Anonymous said...

guff. jeg synes det høres ut som om noen driver en slags konspirasjon mot deg. brannsårbanden.
hjelp.