Monday, March 16, 2009

Andre og siste del

Det er bare noe over en time til jeg skal tilbake til Kongsbærr.
Det føles litt ut som at jeg har vært i Syden. Det er hav her, det har til tider vært sol og det er til og med tørr asfalt her! SICK.
Men det blir pittelitt fint å komme tilbake til sølvbyen. Der venter nemlig Siri, Gina og Julie. Og det er bare en knøttliten stund til vi skal til Ståkkholm.

SNAKKER OM Ståkkholm! Vi så Menn som hater kvinner igår.
GSUS!!!!!!!!!
Nr1: bra film.
Nr2: jeg SKVATT (tips! tiss før du går setter deg)
Nr3: fått et littttttt annerledes forhold til svensker (tenker at alle er psycho)
Nr4: fikk greit kink i nakken av å sitte heeeeeeeeeeelt foran i kinosalen. Og vi fra bøgda ekke akkurat vant med VM i stort lerret.

Daniel og jeg så en mann som jogga skikkelig rart. HAHAHA, helluuuuuuuuuuu, barnslig humor.


Original Video - More videos at TinyPic

Jaja, tuddelu! Nå skal jeg akkurat bare krysse gata på rødt lys for siste gang. KUN for å poengtere at der hvor jeg kommer fra har vi ikke trafikklys.

7 comments:

Anonymous said...

Jeg er litt skuffet over at du skrev Siri foran meg! Det blir fint å få deg hjem. Jeg gleder meg jævlig til Ståkkis, selv om det blir budsjettur for min del.

Julie said...

Hahaha! Han løp på en måte kontrollert sjanglende?

Jeg gleder meg over å ha deg tilbake=D

Julie said...

Hahaha! Han løp på en måte kontrollert sjanglende?

Jeg gleder meg over å ha deg tilbake=D

Anonymous said...

Jeg var på minikinoen her om dagen. Herregud, den er mindre enn en gjennomsnittlig flatskjerm!

the actor said...

Åh! Hahaha! Han løp fra side til side, hoppa og spratt!

Anonymous said...

hahaha jeg er 180cm og har 17 i BMI, trodde alle visste det ;---)) (serr). men takk! jeg bare retta det ekstra ut den helga for det var så fint vær. ellers har jeg huldrahår til tusen

Anonymous said...

ooh, jeg vil også se menn som hater kvinner, tudelidu 8)