Friday, March 20, 2009

The hippy hippy shake!

ÅHERREGUD. FAEN A. Er det så jææævli vanskelig å skrive et blogginnlegg? Nehehehei. Rett skal værra rett - jeg har prøvd sånn ca femtitre ganger de siste dagene. Og jeg har faktisk noe å skrive om. Det har bare ikke gått. Har blitt forstyrret av Paradise Hotel, Gossip Girl og Urix.

Igår sugde jeg ut alle sprøytemidlene fra årets første nektarin. Og idag prøvde jeg hardt å få litt farge. Er...hvit en farge? ehm. Gikk til og med glipp av HOME AND AWAY for å sitte ute. FRIVILLIG. Da sendte jeg seff mms til samtlige på telefonlista mi. Er så sinnsykt mms-hore.



Imorgen skal Marie og Siri gå Birken. HEEEEERRE, FEM mil på ski. KJØSS meg hardt, det hadde jeg aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrhihihihi gjort. Ordene sport, friluft, aktivitet finnes ikke i min ordbok.
Derfor er påsken rett og slett et problem. Alle skal liksom gå så mye på ski. Jeg sier bare ett ord - PULK. Dra meg etter dere, og jeg blir lett med.

Eksamensdatoene dumpet oppi postkassa mi idag. Den første er om en måned. HEHEHEHEEEEEEEEEEEE, jeg melder et greit skippertak ca tretimerføreksamen. Og det er engelsk muntlig i DRAMMEN. Og hellu, hakke-gjort-noe-arma.

Btw, vil noen LÆRE MEG å lage brownies? Jeg har glemt kunsten. HVER GANG jeg lager det, så blire rett og slett bare litt sprøtt på toppen og resten er deig. Og SJOKK at jeg brant meg på deigen da. Og snakker om brannsår, Gina har også brent seg no helt for jævlig. Så da vi var sammen igår gjorde vi ikke annet enn å klage på sårene våre <3
Her er forresten såret mitt, noen dager etter da.



Og brownies(røre/deig) som brannsårofrene Gina og jeg lagde igår.



Nå vil jeg egentlig ut og sykle, men mamma sier at jeg ikke får lov:((((( Det er visst så """""""""""mye is ute"""""""""""". Lurer faktisk på å selge den ene sykkelen min. Den gule med lilla blomster. Ellers kan jeg bare male den omigjen. Regner med at noen stiller på å hjelpe meg igjen.

Oi, to setninger om hvert tema. Gralla, arma, du har sunket ned på et nivå som ikke engang FANTES før dette innlegget.
Kvantitet eller kvalitet på bloggen?
(Eh, kvalitet er btw ikke et alternativ. Jeg praktiserer ikke slikt.)

Og sist, men ikke smalest (eheeeeeee)
SPOTIFY!
Roberta and Arma proudly present spillelista jeg hører på non-stop.

15 comments:

Anonymous said...

Hardbarka Birken tulling altså. Det er en tur jeg ikke hadde begitt meg utpå frivillig. Nei jeg får heller servere Pizza på Dolly i Lillehammer til alle dere deltakerne som stikker innom... Åsså litt reklame for Dolly: vi går iallefall ikke tom for bunner som de på Peppes gjør. Kanskje vi sees uten å vite det=P

heidi said...

else - i like birds!!! jeg elsker'n.
btw, kvantitet, mye artigere å lese :):):):)

heidi said...

jeg mente eels.

Anonymous said...

jeg trodde det bare var jeg som fikk melding.... jeg følte meg spesiell, men ei.

Anonymous said...

I dag er brannsåret mitt helt jævlig, det blir bare verre og verre! Jeg smakte på deigen i dag, den er ikke lenger deig. Tar med på jobb i morgen, jajaja:))))

Linnéa said...

Jeg fikk ikke mms?

Du lager kaka for TJUKK, teita.

maria said...

"Morobloggeren Arma" som du så fint blei omtalt som i ei eller anna avis er ganske passande. flotterz

Anonymous said...

skjønner ikke at folk går på langrenn jeg altså, med unntak av kvikk lunsj-stoppene. anyway, jeg skal øve meg på å bli mms-whore også. må lære fra deg 8)

Anonymous said...

hvor skal du om et halvt år???++

Nina said...

jeg fikk mms, men det var ikke igår... Javel ja.

Nugget said...

personlig synes jeg browniesen ser himmelsk ut.

Anonymous said...

ooh kult. hvorfor gruer du deg? for mange hamburgere i usa? 8)

Julie said...

ARMA! SKAL DU SELGE SYKKELEN DIN? (nei jeg har ikke på caps lock). ISÅFALL KJØPER JEG DEN! BYR OVER ALLE ANDRE UANSETT HVA DE BYR

Hillan-Pillan said...

dette innlegget var lol. jeg ler MED deg.

Ingeborg Kjaerstad said...

Mine brownies blir også sånn, men jeg trives med det!!