Tuesday, February 03, 2009

Flott overskrift

Se hva som skjer når man glemmer innesko på SFO. Da måtte jeg låne sko. Hvis crocks går under den definisjonen.



Igår var det drite-seg-ut-dagen-2009.
1. Jeg gikk hjemover fra SFO. Det er glatt. Det ene beinet mitt flyr opp i lufta, det andre følger etter. Jeg detter så hardt i bakken at jeg nesten svimer av. Mennesker ser meg. Opptil...flere mennesker. Ah, jeg måtte trekke ekstra oppmerksomhet ved å skrike først og så deise i bakken. Så flyr headsettet av sammen med lua. Dritkult.

2. Søstra mi og jeg er på butikken. Jeg beiner ut av butikken fordi det er ca hundre minusgrader ute. Så går jeg bort i bilen, søs låser opp, jeg drar i døra, men får den ikke opp.
EEEEEEEHE, feil bil..............

OOOG jeg har bestilt meg PC! En stor mini-pc. Heh. Jeg leste en anmeldelse av den. Sjekk her.

"Asus har også innlemmet en tjeneste ved navn Eee Storage, hvor du blant annet finner 16 enkle spill for nedlasting (blant dem Pac Man og SuperMario Kart). "

Å HERREGUD.
Det kunne lett vært den ENESTE grunnen til at jeg kjøpte den.

11 comments:

Anonymous said...

Det var faktisk den der pcen, og den jeg kjøpte jeg stod mellom! Random

the actor said...

innlemmet...
HAHAHA

Jeanette said...

Æsj, crocs!

Anonymous said...

mwaha, crocs og tryne på isen foran masse mennesker. wonderful combination indeed :D jeg har tryna to ganger i år, men heldigvis var det ingen tilstede noen av gangene (ok, nå jinxa jeg det sikkert)

Mary Lou said...

OI! Mariokart. Herregud. Jeg elsker det.

Anonymous said...

Esj.

Nugget said...

supermario <3 ps.alt kler den smukke.

Anonymous said...

Crocs er digg da, spesielt i rosa :):)

Anonymous said...

Hohoi! Jeg er hekta på Pacman! Dritgøy! :D

Linnéa said...

Minidata sucks. (ikke si at jeg har sagt det til mamma)

Anonymous said...

Skulle ønske det var allment akspetert å bruke crocs offentlig.
Jeg hadde vært stooooorfonøyd!