Thursday, February 05, 2009

Skivan är smutsig

Idag er det dobbel reisefeber.

1. Trondheim. Jeg må gå ut av døra om en halvtime. Pakket ferdig...nei. Det har jeg ikke. Jeg har leid fire bøker til turen! Reiser jo tross alt alene hehehe. En av bøkene er Are Kalvø og de tre andre er av Knut Nærum. Nå bør jeg få litt inspirasjon på humor-fronten.
2. Stockholm. Igår måtte vi ha et møte, siden det er så horevanskelig å samle alle sammen.
Igår møtte bare 50% av de som skal delta på turen. Gina og jeg. SJOKK. Men vi fikk bestilt iallefall. Jeg klarte å booke hostell UTEN å spørre Siri og Julie om det var greit. JAJA, sånn går det når man ikke møter opp.
49 dager til vi drar. Så kan dere telle dere frem til når det er.

Vesten er på, barten er kammet
next stop -
Trondheim.

9 comments:

Anonymous said...

trondjæm as. jeg skal til stocholm om.. 30 dager ca. kanskje. noen tips om hvor jeg burde gå? :)))))

Jeanette said...

God tur da!

Emely said...

goooood tuur!

Julie said...

Jeg hadde jo en liten telefonkonferanse med dere da... teller ikke det?

Håper du har en skikkelig svær bart når du kommer hjem=)

Nugget said...

kos deg :D

Ragnhild said...

hils barteby fra meg

heidi said...

jeg glemte å si at det jobber en til der som er extremt hot! altså, boblestemme(vi kaller de forskjellige ting:|), som du så idag er søt, mens han andre er suerhot. tror ikke han jobbet idag tho :p

Anonymous said...

God tur :)

Ugh. Kamme barten.

Ella said...

God tur!:D