Sunday, February 01, 2009

For you, my dear

Til dere som lurer på hvordan man revner buksa si:

hehehehe.
Jeg er ekspert.

Man bare bøyer og tøyer litt.................................... (there is a place and a time for everything)

On the GOOD side så revnet den da jeg jobbet på VM og ikke på SFO. Hvis den hadde revnet på feil jobb så kunne barna fort vekk sett uforglemmelige ting. Janei...

Igår fikk jeg bursdagsgave (nei, bursdagen var ikke igår, er ikke idag og er ei heller imorgen)! Gavekort på SPA! Av Anita. Herregud. Vi har omtrent konkurranse om å gi hverandre best mulig gaver. FAEN, nå må jeg tenke ut en dritbra gave til hu. Jeg kan tenke frem til mai. Kanskje en...bil?

Og hehehehe, jeg drar jo til trheim på torsdag. Med FLY. Herregud, jeg var så dum, tenkte at WOHOHOHOHOOOOO SALG PÅ FLYBILLETTER YEESS jeg bestiller!!! Ja, jeg bestilte. Så kom jeg på at
1. Bagasjen koster noe
2. Toget til Oslo koster noe
3. Buss til Rygge koster noe
4. Jeg er ALENE.

Det blei jo """dritbillig""". MEN siden jeg bestilte bagasje (WHYYY???) så må jeg utnytte det. Tjue kilo kan man ha med seg. HÅHÅHÅ, jeg skal LETT ha med meg AKKURAT tjue kilo. Legg merke til at jeg er der fra torsdag til mandag bare. Anyroad. Tjue kilo. Ikke et gram mindre. Må fylle opp med masse random saker.

OG enda en ting. (Jøss, er jo masse å skrive?)
Mandag lander jeg i Oslo igjen. Natt til tirsdag sover jeg hos Marte. TIRSDAG er det innspilling til Frokostquiz. HAHAHAHAHDSAKLDJASLKJDJKAÆL. Så jævla harry. Nei, jeg mener...kuuult.

Luvz this song btw. Tenker en og annen har vært vitne til litt dansing hvis de har tittet gjennom vinduet mitt (kjøkken, stue, soverom...overalt). Everybody dance!

6 comments:

heidi said...

trondheeeeeeeeeim, that's so my town! kafan ska du gjør i trondheim?;o

Mary Lou said...

Oooi. Når ankommer du osl på mandag?

Jeanette said...

Det rykket litt i dansefoten der ja!

heidi said...

sv: niiice, adressen errrr: Nedre Bakklandet 5

Anonymous said...

haha!

Anonymous said...

når får man serei på tv? Død over thisismaria.blogg.no som hermer etter "ANYROAD"-en din!! COPYRIGHT?