Monday, February 16, 2009

Done

Petter
Hvor mange fylkesveier er det i Aust-Agder?
- “haha”

Huge fan
Hva skal du bli når du blir stor?
- Stor… Hm, dette spørsmålet kan tolkes på mange måter.
1. Hva skal du bli når du blir fatso?
- MER fatso
2. Hva skal du gjøre når du blir voksen?
- Gammel. Har hørt at det er obligatorisk.
3. Hva skal du gjøre når du blir kjendis?
- Å, kjendis, JEG? Hehehe. Da skal jeg ligge ved bassengkanten på Costa del Blabla og posere for Se&Hør OG Her&Nå samtidig.

Hvor ville du helst vært nå?
- LETT i en sånn kjempestor, gjennomsiktig ball som triller ned en bakke.

Hva er ditt største ønske?
- Dette har jeg da nevnt før. Jude Law og verdensfred.

Arnie
Hva liker du best av rosinboller, solskinnsboller, wienerbrød, julekake og fylte horn?
- Jeg har jo hatt en lang karriere innenfor bakeribransjen, så jeg har smakt alle disse tingene et par-hundre ganger. Jeg liker best… damdiridam ROSINBOLLER. Eventuelt julekake, for det kan tolkes som en giga-rosinbolle.

Anonym
Hva har du strikket den siste tiden?
- Genser. Det tar jo horelang tid.

Marie
Hvor langt er håret ditt
- Mye lenger enn ditt.

Ville du helst hatt to neser eller tre bein?
- AH! Her tar jeg meg friheten til å kalle “tre bein” en orddelingsfeil og dermed svare at JO, jeg ville hatt et trebein, for det er veldig pirat-ish.

Hva ville du endret om du kunne endret en ting med verden?
- Knust alle kverulante mennesker

Hvor blir det av den andre sokken?
.- AHA! Den forsvinner i et slags vaskemaskin-univers. Faktisk samme sted som vi kommer når vi dør. Det er viktig å huske at hvis man er snill så kommer man til de rene sokkene. Hvis man er slem kommer man til gymsokkene, fotballsokkene, de fæle sokkene man fikk til jul det ene året osv. Altså en vesentlig forskjell.

Mari
Har du lyst til dra på hyttetur til påsken?
- JA. Hvis vi tar med masse sjokolade. Og jeg slipper å stå på ski.

Har du lyst til å få tilbake strikkepinnen din?
- JA, DEN! Den har jeg jo savnet.......... Har jo ikke femhundretusen andre. Men ålreit å få den tilbake, ja.

Har du lyst på appelsin
- Neh, ikke akkurat nå. Men takk som byr.

Emely
Hva skjer a? Chiller du greit?
- NJÆ, svarer på spørsmål på mini-pcen. Bommer på annenhver bokstav og aktiverer diverse ting, så kunne vært bedre, ja.

Hvilken konsert/festival skal du på til sommeren?
- Jeg skal garantert på Øya, for der kommer ARCTIC MONKEYS, YEAH. Og så skal jeg vel på en til. Står mellom Roskilde og Hove.

Linnéa
Hvilken sjokolade er best?
- ALT med sjokolade. Du kan serr smøre sjokolade på hestebæsj og det vil smake godt.

Hvem hadde du giftet deg med? FRITT VALG
- ÅÅÅ. MANGE! Da bedriver jeg litt flerkoneri, holdtjegpååsi, så jeg sier
Robbie Williams, Aksel Lund Svindal, Jude Law, en jeg så på en dokumentar her om dagen, Atle Antonsen, Are Kalvø, DEG, Bruce Springsteen og Sean Penn.

Katja-Kaj
Hva slags mini-pc har du? Burde jeg kjøpe den samme?
- Jeg har en Aus eee pc 1000h. Jeg liker den! Den er liten, har webcam, bluetooth osvosv. Hygge-mini-pc.
Du kan lese en SYKT lang anmeldelse av pcen her http://www.hardware.no/artikler/asus_eee_pc_1000h/58176/2

Got Milk?
Kan du vise oss pussekluten din?
- FØKK JU, Daniel.

Frøydis
Hvis du bare fikk spise en ting (mat)hver dag, hva ville det hvert?
- Er sjokolade...mat?

Hva hører du mest på?
- Musikk. EHEHEHE. Lettest å sjekke min last.fm. Trykk på den svarte boksen på sida her, det er lettest. Og kulest.

Aggy
Største inspirasjon?
- Are Kalvø og Misjonen på P4. Og trance...........

Viggo
Hvilket spørsmål vil du helst at jeg skal stille?
- Er du gravid? Så kunne jeg blitt fornærma.

Kristin
Hva skulle jeg ha kjøpt?
- MELK!!!!!!!!!!! Kanke spise brownies uten melk.

Maria
MASSE SPØRSMÅL
- NEEEEEEEEEEEi, faeeeeeeeeeeeenhore, dritmye å svare på.
Fav mat: sjokolade
Fav drikke: sjokolade
Fav godis: sjokolade
Klesstiler du ikke kan fordra: for mye klær
Min klesstil: mmm, nakenhet.
Hvor kjøper jeg klær: VERO MODA (skjult reklame)
Hva jeg skal bli når jeg bli stor: større.
Favblogger: HVOR ER TYRA SIN?
Hva jeg liker ved en blogg: nakenhet.
Hvor mange lesere jeg har: opptil flere millioner.


Neste gang jeg blogger, blogger jeg om Australia. Tror jeg.

9 comments:

Anonymous said...

ÅH ARMA DU ER SÅ KUL. ahaha husk å send komedie-boka du skal skrive (a la anne kat hærland) til meg i posten (L)

Anonymous said...

Ja, hvor i all verden er egentlig Tyras blogg???

Linnéa said...

BAH

heidi said...

haha

Anonymous said...

Serr, han på dokumentaren! luvin. Jeg begynte forresten å se på reprisen også, ganske tilfeldig faktisk, men så måtte jeg gå... Og forresten var det viggbert som svarte på det siste spørsmålet?

Anonymous said...

Er det for sent å stille spm nå eller? :--\

Arma said...

aldri for seint å stille meg spørsmål.

og ehm, marie. Du er faren.

Nugget said...

digger deg. typ horemye.

Anonymous said...

haha!
utrolig morsomme svar!!!