Saturday, February 14, 2009

Spørsmålsrunde

JADA. Dette er første og eneste gang jeg skal ha spørsmålsrunde. Dere vet jo så lite om meg.........

MEN jeg setter selvfølgelig noen krav til spørsmålene. Noen ting vil jeg aller helst ikke ha spørsmål om, av personlige grunner
Dette er noen av de:
Ikea-produkter, himmelekvator, Jan Thomas, forskjellen på venstre og høyre, barn mellom fire og syv år, enkelte typer lakris, provinser i Italia, stortingsrepresentanter, tallet 758, Men in Black-filmene og fylkesvei 197 i Aust-Agder.

Himmelekvator ser dere her



Resten er rimelig åpent. OM dere i det hele tatt finner på noe annet å spørre meg om.

16 comments:

Anonymous said...

Hvor mange fylkesveier finnes det i Aust-Agder?

Anonymous said...

kjære arma

hva skal du bli når du blir stor?

hvor vil du helst være akkurat nå?

hva er ditt største ønske?

Anonymous said...

hva liker du best av rosinboller, solskinnsboller, wienerbrød, julekake og fylte horn?

Anonymous said...

Hva har du strikket den siste tiden?

Anonymous said...

Hvor langt er håret ditt? (cm)

Ville du helst hatt to neser eller tre bein?

Hva ville du endret om du kunne endret en ting med verden?

Hvor blir det av den andre sokken?

Mary Lou said...

Har du lyst til å dra på hyttetur til påsken?

Har du lyst til å få tilbake strikkepinnen din?

Har du lyst på appelsin?

Emely said...

1. hva skjer a? chiller du greit?!

og,ett spørsmål til, hvilken konsert/festival vil du dra på til sommeren?

Linnéa said...

Hvilken sjokolade er best?

Hvem hadde du helst giftet deg med? Fritt valg!
KAN DU TA DET PÅ VIDEO BLOG.

Anonymous said...

Hva slags mini-pc har du? Burde jeg kjøpe den samme?

Anonymous said...

Kan du vise oss pussekluten din?

Anonymous said...

Hvis du bare fikk spise en ting (mat)hver dag, hva ville det hvert?

Hva hører du mest på?

It's Aggy bitch! said...

største inspirasjon?

Anonymous said...

glad du likte den ;);)

"DUDE, THATS DISGUSTING?! WHAT THE HELLS WRONG WITH YOU"
smalt fra rett kjeft som dypper fingern i kjeften og deretter i analn. elsker amerikanske country strike gutter

VIGGO said...

Hvilket spørsmål vil du helst at jeg skal stille?

Anonymous said...

hva skulle jeg kjøpt?

Anonymous said...

Tja... same old questions da... fav mat, drikke, goddis? serier du ser på? klesstiler du ikke kan fordra? hvilken kleskategori putter du deg selv i? hvor kjøper du klær? hva skal du bli når du blir stooor jente/dame? Ehm... fav blogger? Hva liker du ved en blogg? Mange lesere har du?