Wednesday, February 18, 2009

Tattoo, betal for en.

Idag jobbet jeg på SFO. Jeg stod og drev med oppvask da det unevnelige skjedde...

.............................

En liten DRITUNGE spør meg "har du barn i magen?"

Selvtillitten min flyr i taket.
Ja, jeg ba jo om det da jeg skrev at jeg ville bli spurt om det. Gsus, jeg kanke tulle med NOE uten at det skjer.

Fy faen, nå har jeg sett den andre Miami Ink-episoden idag. Det er så horebra. Jeg sitter og griner hele tida. Mye emohistorier der. Men HAHAHA, igår så så jeg på det med pappa og jeg tror han ble litt bekymra for at jeg skal få meg tattis på 98% av kroppen, sånn som de som jobber der har. Så han begynte å legge ut om hvor vanskelig det er å fjerne tatoveringer blablabla. Så sa jeg at jeg skulle få meg en sånn kjempestor, fargerik drage på ryggen:)


Ami er en STOR del av grunnen til at jeg ser på det.

12 comments:

Anonymous said...

Åhhhhhhh han er så DIGG

ingrid said...

Digg ja, forstår deg.

Anonymous said...

jeg så også på det med mamma og pappa i går. mamma ble så kvalm at hu måtte gå og legge seg.

Anonymous said...

ooh, elsker miami ink. men samme her hver gang jeg ser på det med pappa får jeg en lang leksjon om hvor dårlig det er for kropp og sjel og alt som er

Linnéa said...

Tror ikke på deg.


Men Arma, han der har jo MÅNE!

Anonymous said...

haha, kristin.

Christine Tallulah said...

jeg elsker Miami Ink. og London Ink.
herregud.

Anonymous said...

du er på tv nåååå!

Julie said...

han er så HOOOREDEILIG

Elisabeth said...

Jeg elsker elsker elsker miami ink! det er favorittprogrammet mitt og jeg kan ikke gå en dag uten, nesten. Jeg elsker elsker elsker tattoveringer og har lyst på masse masse! ender nok ikke opp med noe store greier da.!

Nugget said...

jeg tror du ville kledd en i ansiktet. på nesen eller noe.

Kristine said...

Elsker miami ink! Ami gjør det ti ganger mer verdt å se på!! :D