Wednesday, January 07, 2009

Russebiljakten 09

Gårsdagen kunne fort vekk blitt en vanlig dag.
Det ble den IKKE.

Jeg går hjemover, jeg ser en mann med refleksvest stå ved russebilen vår. Jeg BEINER hjem og låser døra i frykt for konfrontasjon.
Så legger jeg meg til å sove (fornektelse, yeah). Helt til pappa kommer hjem fra jobb....

"åh, har dere endelig solgt bilen, Arma?", sier pappa
"....nei?", svarer jeg
"ånei, for den står ikke ute der hvor pleier å stå"
"Hæ, åh, så rart.....................NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI, DE HAR TAUA DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


Ja. Bilen vår ble tauet vekk igår. Så da jeg våknet idag ble det et par-seksten telefoner til Viking, Søndre politidistrikt, kommunen osvosv. Viking-mannen sa at det ble nok et par tusen for at den ble tauet. MEN HAHAHAHAH
Hør her.

IT'S MORE

MOOOOORE.
Mer godt nytt:):)))))))))))))

Vi må skifte til vinterdekk for å kjøre den hjem. Det betyr at vi
a) må kjøpe vinterdekk
b) skifte til vinterdekk

Lovely.

14 comments:

Mary Lou said...

Hahahhaha, så ålreit da.

Julie said...

detvardetjegsadetvardetjegsadetvardetjegsa

hahahaha neida

men lurerp å hvem som har tysta? kansje noen naboer som var lei av at den tok opp parkeringsplass?

Hanne Sofie said...

kjipt :)

Anonymous said...

koser meg:)

therese said...

hahaha! Off, den er kjip! Vi har vår på en låve vi xD

Anonymous said...

Haha, uff.

Du skriver utrolig bra Arma! Har hørt lenge at du er utrolig morsom, dte var ikke tull.

:D

heidi said...

hahahahah, jeg må le litt.

siden du ikke har lyst å bli med, vil du strikke et par selbuvotter til meg? JEG MISTA MINE PÅ BUSSEN! og jeg har ikke andre votter så nå går jæj å fryser på henda! :(:((::(:(:(:(:((:(::(:(

Anonymous said...

Tips: Sikkert billigere å leie en bil-tilhenger (sånn båttilhenger bare for bil) i en time ENN å kjøpe vinterdekk..

Anonymous said...

Kva er det dei seier, der over fjorden; I'll live:)

Anonymous said...

Kjiper'n :p

Anonymous said...

haha ,åh, så kjipt

Nugget said...

haha! sykt bra.

Bondio said...

Hahaha, hørtes herlig ut! Russebiltrøbbel er aldri morsomt..

Bondio said...

Eller, jo, når jeg tenker meg om, det her russebilproblemet var egentlig litt morsomt.. Sånn for min del hvertfall!