Monday, January 05, 2009

He was from the south of Sweden, he spoke just like a Dane

Jeg er i en oransje periode. Kjøpte garn idag og har begynt å strikke lue som er oransje. Forøvrig med flettemønster (HIHIHI, LÆRTE DET IDAG (av marie)).
Og så spiser jeg veldig mange appelsiner. Vurderer å gifte meg med en. Men det er kanskje ikke lov å gifte seg med en frukt her i Norge. Men da kan jeg jo bare gifte meg med en veldig stor, rund mann med store porer som er fryktelig oransje. GO SPRAYTAN!
Nei, jeg vetke hva jeg vil. Det eneste jeg vet er at jeg må ha mer oransje inn i livet mitt.

6 comments:

Espen said...

Jeg veit ikke om det var underbevisstheten din for et par måneder sida, men bloggen din er jo ganske oransje, egentlig...

Nugget said...

haha, love the visual. når du kommer til bergen kan du komme og hilse på spongebob kolleksjonen min. ja, HILSE på.

Jon said...

orange er ekkkkkkkkelt :)

hege anita said...

haha :--D

Anonymous said...

Før hata jeg oransje. Nå liker jeg det. Jeg vil male huset mitt oransje.

Anonymous said...

Jess! Strikkeblogg! :D