Thursday, January 08, 2009

Jordbærlue

Jeg anser meg selv for å være en rimelig uheldig person. Jeg vinner aldri noe, jeg tryner mer enn jeg står oppreist og jeg driter meg generelt ofte ut.
Så gårsdagen og dagen idag har vært rimelig... uvanlige.

Ting som er...uvanlige:
1. Intervju med LP (hehehe, nei, det er jo vanlig, jeg er zååå kul)
2. Jeg vant gavekort på jobben. Som er verdt masse. Jeg vinner A L D R I
3. Kanskje jeg klarer å lure Marie til å bli med ut og reise. I motsetning til å reise alene og bli skutt og drept (bank i bordet)
4. Vi får tauet bilen tilbake for bare SEKS HUNDRE KRONER. Snille Viking. Men de tar TO TUSEN for å taue den i det hele tatt da. Pluss en liten bot på fem hundre. Grovt regnet...3100 kr. Men de er snille som tauer den tilbake for seks hundre. Det er de.
5. Jeg fikk fem på eksamen i bosnisk (jeg forventet ca stryk)

Nok egoisme.
Det er FULL DRAMATIKK på 7th heaven. Simon viste finger!!!

11 comments:

Ragnhild said...

Flinka.

Emely said...

Simon er rebell. Alltid vært.

Anonymous said...

Arma, sa ikke du engelsk? Når det er bosnisk er jeg enda mer imponert!!;D

Anonymous said...

Oi oi oi, så heldig. Gratulerer med 5er! Det er jo supert. Og gratisserer med resten også egentlig. Speiselt LP, du er virkelig kul azzz ;)

Anonymous said...

Haha, jeg klarer ikke å skrive navnet mitt en gang jeg. Yo go, Mai!

Linnéa said...

Kanke vi kjøpe russer-bilen for ...3101 da? Så sparer du 1 kr :)

Elisabeth said...

grattz med flott karrakter!:D jeg hadde ikke fått den samme kan du si, men drama på 7th heaven!:O vise fingern, DET er ikke pent.

Unknown said...

Hahah <3

Åå, 7th heaven. Gotta love it haeah :D

Julie said...

ARMA! Grattis! Så flink du er=) Jeg er stolt av deg<3

og grattis med gavekort og snille vikingmenn og jordbærlue (ern ferdig?) og marie og alt

Christine Tallulah said...

gleder meg stort til jeg er ferdig med jobben i barnehagen og kan se 7th heaven hver dag.

stolt av deg jeg Arma.

Nugget said...

jeg føler alle som har muligheten ser på 7th heaven, men så later de som at de ikke gjør det. det er...feil.