Thursday, January 22, 2009

Posten i posten

Igår fikk jeg noe fint i posten av Kamilla som bor i ingenmannsland. Helt utrolig at post kan reise fra et sted ingen kunne tru at nokon kunne bu til verdens navle (kongsberg) på bare TO dager.
Hun kunne by på et brev (som jeg ikke tar bilde av,superprivat) og masse lekre gaver fra Posten! Hun sendte også med sjokolade, som naturligvis ble spist opp før jeg rakk å ta bilde.



Igår så la jeg meg HALV NI. Det var kjempelurt.


Jeg vet ikke om dere merket ironien der, men det var ment som ironisk. For det var ikke så lurt å legge seg halv ni. Det gjorde at jeg våkna halv ett (det er da jeg normalt pleier å legge meg (hvis man ser bort i fra den perioden da døgnet mitt var snudd feil i alle retninger...........................)).

Nå skal jeg bestille konsertbilletter. White Lies. Bli med daaaa. 3.mars på John Dee. Men man må være atten da. Og det ekskluderer vel ca 97% av alle bloggere/blogglesere:)

http://www.myspace.com/whitelies

5 comments:

Anonymous said...

White Lies er kult.

Kamilla said...

Jeg er 18 på den tiden, armanakk. Kanskje jeg joiner. Hvem vet, du vet jo, JEG OVERRASKER!!!

Anonymous said...

jeg lever i en slags boble, og har ikke fått med meg white lies. derfor hører jeg nå.

Anonymous said...

Fåkk i fil åld!

MERETHE said...

OHH. WHITE LIES. :D Jeg elsker E.S.T.