Tuesday, January 20, 2009

The inauguration of Barack Obama

Jeg ser på live-sending på CNN. Idag er dagen. Dagen der hvor Bush endelig offesielt blir et tilbakelagt kapittel i amerikansk historie.
CNN antar at det er mellom en og to millioner mennesker som står utenfor det hvite hus. Det er helt fantastisk.
Samme dag, i Norge, så blir ei lita jenta døpt til noe så rart som Emma Tallulah og Arne Næss blir begravet.

Jeg er innesnødd. Egentlig så ville jeg på butikken istad, men så så jeg ikke veien eller noe, så da drøyer jeg det litt. Så gikk jeg inn på yr. SYV av ni dager skal det visst snø her. ÅH, SÅ BRAAAAAAAAA, JEG SOM ELSKER SNØ OG SNOWBOARD OG SKI OG TURER OG HIHIHIHIH.



Dere på vestlandet som maser om at dere har så lite snø blablabla. Vi bytter? Okei? Vi bytter helt til det blir vår, så bytter vi tilbake.
Idag begynte jeg forresten på jernkur. Nå tar jeg det flytende. Ekke så ille altså. Smaker som om jeg har sleika på et gjerde bare. :)
Dagen idag må man markere i kalenderen altså.

13 comments:

Jeanette said...

Jeg vil heller ha snø enn regn!

Anonymous said...

du er HELDIG! la oss bytte any second (vi har sludd her da, kanskje ikke så fristende. pytt pytt)

Linnéa said...

Så flink du har blitt til å blogge Arma! STOLT AV DEI!

Jeg misunner deg ikke :):)

Julie said...

i morra drar vi i bakken vettu arma

du og jeg

Anonymous said...

bytter GJERNE!

_Trine_ said...

Jeg elsker vestlandet. Jeg liker ikke snø, that's for sure! Og joda, jeg digger visst bloggen din nå..

Nugget said...

fra en vestlendigns perspektiv. snø er bedre en regn som pisker. bortover.

Anonymous said...

Du smigrar, søta:) Forresten heilt greitt at vi byter snø, eg vil ha snø!

Nugget said...

heh, posevann er tingen. og de små "kioskene" man kjøpte dette posevannet i kunne man også kjøpe f.eks en tyggis, som i en eneste tyggis som egentlig hører til en pakke. sånn type avlang myk en.eller en sigarett. ikke pakke lism.

Anonymous said...

Hæhæhæhæ, jeg får også oppleve Kongsberg-snøen! :D

Anonymous said...

her erre bare slaps og drit. ekke så koselig, men fy takk hvor mye bedre det er enn snø.
i miss you

hege anita said...

gi meg snø....

Anonymous said...

Great - får den smaken uten å sette tunga fast du da! Lucky!

Her pissssssssssregner det - bytter lett sier du?