Friday, January 23, 2009

Snø bringer frem det beste i meg

En av mine beste sider må være humoren min:) Intelligent.



Dette utbruddet kan ha noe med at jeg ikke har spist sjokolade siden tirsdag. Jeg har bare kjørt sånn halvveis slalom rundt definisjonen "sjokolade". Altså, jeg har ikke SPIST sjokolade, men jeg har drukket mocca og sjokolademelk. EHE. Altså, NOE må jeg ha. Og idag traff jeg rock bottom. Jeg GOOGLET bilder av sjokolade. Neineineineineinei. Så fant jeg bilde av oreokake. Så fant jeg oppskriften. Så SMALT JEG IGJEN PCEN. Jeg skal faen ikke LAGE NO KAKE. (les: jeg har ikke evner til å lage kake)
Så drakk jeg mocca og latet som at det ikke var sjokolade. Okei, dere - dag 3 er snart over. Snart. Jeg tror jeg må legge meg ekstra tidlig.

9 comments:

Anonymous said...

Hvorfor ikke spise sjokolade da?! :o

Du er IKKE perfekt said...

Må bare si at jeg digger bloggen din, ler hver gang jeg leser den :)

Anonymous said...

hihi. Morsomt innlegg. Stå i mot, selvom sjokolade er det beste i hele verden! :-D

Linnéa said...

Hvorfor slutte med sjokolade? tenk om du blir emo?

Anonymous said...

Åh, din heldiggris!
Jeg skal høre på den etter Spellemann. Ser du på?

Anonymous said...

Er fatso bra? :-) (hvis du har sett den, kanksje du bare brukte ordet)

Anonymous said...

Det var en fryktelig søt header du hadde :)

Emely said...

mocca er IKKE sjokolade........ Du er flink Arma.

Anonymous said...

Hehehehee, må si jeg lo da jeg så bilde ditt. :D