Saturday, January 03, 2009

81549300

Nå tar jeg alt i prosenter.

Da jeg kom frem til hytta følte jeg meg 100% syk.
Etter to paracet følte jeg meg bare 68% syk.
Men jeg var fortsatt 97% klam og ekkel.
Det var 110% ekkelt at jeg hadde glemt laken og bare hadde et håndkle å sove på, og det håndkle dekte bare 60% kroppen min.

Dagen etter følte jeg meg kanskje bare 50% syk.
Etter litt 21% pluss noe 38% følte jeg meg 100% beruset.
Midnatt husker jeg 2% av.
Klokka to måtte jeg bare legge meg for da ble jeg 325% glad for at jeg fikk plastblomster av Mats.

Jeg kan ønske dere et 100% godt nyttår, men et år kan aldri bli 100% godt. Men jeg ønsker dere flest mulig fine prosenter.

Hvor mange prosenter av hva er du nå?

19 comments:

ingrid said...

78 % pissatrøngd
34 % sleten oog 89 % heimlengsel.

Ragnhild said...

haha, sjæl med pissatrengt

Anonymous said...

Eg veit ikkje kva eg er, men eg er 100% sikker på at du er ganske mange % morsom:p

Anonymous said...

Åh, Arma. Akkurat nå er jeg 11111 % klar for syden.

Mary Lou said...

59 % vondt i rygg/nakke/skuldre
38 % trist for at ferien snart er over

(de prosenta som er igjen) hypp på sjokolade

Anonymous said...

473% fornøyd med hyttetur
52% trist for at jeg skal tilbake til skolen

Julie said...

60 % lei meg for at hytteturen er over
40 % sliten

oog
400000 % sinna for at skolen snart begynner igjen

Linnéa said...

100% mett.

heidi said...

75% trøtt
100% glad for nytt innlegg!

100060784737569% glad fordi arctic monkeys spiller på øya!!!! (nei, det hakke gått helt innn for meg enda)

Espen said...

100% mett, 73% trøtt, 97% tegnelyst

Anonymous said...

iallefall cirkus 110 % gravid!

MagnusQtie said...

jeg har 20% lyst på alkohol.
jeg er 30% våken.
jeg er 50% sovende.

Kristina N said...

100% lei av skolestress - og skolen har ikke engang begynt!
Savner KykeliKokos hele 178%!

Nina said...

10% lyst til å dra til Kr.sand i morra!
40% lyst til å være hjemme og få mamma sin mat hver dag!
50% forelska

GODT NYTTÅR

Anonymous said...

haha, morsom twist. godt nyttår :-)

Anonymous said...

0% klar for skolestart imorgen
100% tissetrengt (som flere andre her. Hvorfor går vi ikke bare på do, egentlig?

Anonymous said...

HAHA JA. jeg føler meg litt som han. <3<3<3<33

Anonymous said...

Jeg blør ut 2% av blodet mitt gjennom nesa. Og så syns jeg du er maange % morsom. Akkurat som tritonus.

Anonymous said...

100% glad for å ha funnet en ny blogg! =D